نماد آخرین خبر

نیمی از سازندگان ماموریت‌های Cyberpunk بعدی مادساز خواهند بود

منبع
گيم فا
بروزرسانی
نیمی از سازندگان ماموریت‌های Cyberpunk بعدی مادساز خواهند بود

گیم فا/ طبق گفته‌های پاول ساسکو (Pawel Sasko)، مدیر بخش ماموریت‌ها در CD Project Red، نیمی از اعضای تیم طراحی ماموریت‌های دنباله Cyberpunk را مادسازان تشکیل می‌دهند.

این استودیو همچنین در بخش‌های دیگر خود نیز از مادسازان بهره می‌برد. ساسکو در مصاحبه‌ اخیر خود با کانال یوتیوب Flow Games، ضمن ابراز قدردانی از مادسازان و سهم عظیم‌شان در صنعت بازی، به افراد جوان توصیه کرد که کار خود را با «مادسازی» آغاز کنند.

ساسکو، که در حال حاضر علاوه بر رهبری بخش ماموریت‌های Cyberpunk 2077، به‌عنوان کارگردان دنباله آن نیز فعالیت می‌کند، در این مصاحبه اعلام کرد:

نیمی از تیم ماموریت‌سازی ادامه Cyberpunk، که در حال حاضر حدود ۲۴ نفر هستند، از مادسازان سابق تشکیل شده‌اند. آن‌ها سابقه‌ مادسازی برای بازی‌هایی نظیر Witcher و Cyberpunk و عناوین دیگر را دارند. برای مثال، بلاژئی اوگوستینک (Błażej Augustynek)، که اکنون کارگردان بخش ماموریت‌هاست، پیش‌تر برای بازی‌های StarCraft 1 و StarCraft 2 سابقه مادسازی داشته است.
علاوه بر این، تیمی کوچک به نام Jigsoft که صرفاً از مادسازان سابق تشکیل شده است، نقش مهمی در توسعه‌ ابزارهای مادسازی برای بازی Witcher 3 ایفا کرد. این مصاحبه همچنین به چگونگی شناسایی استعدادها توسط این استودیو و جذب آن‌ها برای کار بر روی پروژه‌های CD Projekt Red در گذشته می‌پردازد. ساسکو در ادامه توضیح می‌دهد:

ما در بخش‌های دیگر نیز از مادسازان بهره می‌گیریم. تیمی کوچک به نام Jigsoft داریم که همگی از مادسازان سابق هستند. آن‌ها حدوداً ۲۰ نفرند. نمی‌خواهم کار آن‌ها را برون‌سپاری خطاب کنم، چرا که واقعاً اینطور نیست، آن‌ها بخشی از ما هستند. ما با هم روی موارد مختلف کار می‌کنیم و این Jigsoft بود که ابزارهای مادسازی Witcher 3 را توسعه داد.
قابل ذکر است که پاول ساسکو و کل استودیوی CD Projekt Red، احترام و قدردانی ویژه‌ای برای مادسازان و جامعه‌ مادسازی قائل هستند. این موضوع در رونق بازار مادسازی برای بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 و Witcher 3 نیز مشهود است. این توسعه‌دهنده حتی پا را فراتر گذاشته و به توسعه‌دهندگان جوان توصیه کرده است پیش از ورود به صنعت بازی‌سازی، برای کسب تجربه، کار خود را با مادسازی آغاز کنند؛ چرا که به گفته‌ او، برخی از بهترین افرادی که در اختیار دارند، پیش‌تر مادساز بوده‌اند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره