نماد آخرین خبر

ویدیو گیم‌پلی جدید Unknown 9: Awakening به مبارزات بازی می‌پردازد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ یک تریلر گیم‌پلی طولانی از Unknown 9: Awakening منتشر شده است که عمدتا به مبارزات بازی و برخی از مکانیک‌های آن اختصاص دارد.
  
استودیوی رفلکتور اینترتینمنت و شرکت باندای نامکو بدون اعلام قبلی یک ویدیوی طولانی از بازی مورد انتظار Unknown 9: Awakening منتشر کرده‌اند که شامل لحظات جذابی از گیم‌پلی بازی می‌شود. همچنین در این ویدیو کریستوف روسیگنول، کارگردان بازی، به ارائه توضیحاتی می‌پردازد.

تریلر مورد بحث تمرکز زیادی بر مبارزات دارد و نشان می‌دهد که چگونه بازیکنان در مواجهه با دشمنان می‌توانند خلاقانه عمل کنند. همچنین به‌لطف این ویدیو نگاهی به مهارت‌های رزمی هارونا، شخصیت اصلی بازی، می‌اندازیم و متوجه می‌شویم که او در حملات دور و نزدیک خیلی خوب عمل می‌کند.

اگر با Unknown 9: Awakening آشنایی ندارید، می‌توانید خلاصه داستان بازی را در ادامه بخوانید:

«بازی Unknown 9: Awakening داستان هارونا را روایت می‌کند؛ یک زن جوان که در خیابان‌های کلکته هند بزرگ شده است و هر از گاهی تصاویری از مرگ خود را به چشم می‌بیند. هارونا سعی می‌کند توانایی‌های مرموز و ذاتی خود را برای کنترل آنچه نامرئی است، درک کند. یک مربی به او کمک می‌کند تا استعدادهایش را تقویت کند. او به هارونا آموزش می‌دهد که به بُعد نامعلوم و پنهان‌شده‌ای به نام The Fold برود و او را در سفری برای باز کردن رموز این دنیای جدید، تشویق می‌کند.»

بازی Unknown 9: Awakening قرار است در پاییز سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره