نماد آخرین خبر

بنچمارک پردازنده میان‌رده Dimensity 8400 فاش شد؛ سریع‌تر از اسنپدراگون 8s Gen 3

منبع
زوميت
بروزرسانی
بنچمارک پردازنده میان‌رده Dimensity 8400 فاش شد؛ سریع‌تر از اسنپدراگون 8s Gen 3

زومیت/ افشاگری نام‌آشنا، نتایج بنچمارک انتوتو پردازنده‌ی میان‌رده‌ی دیمنسیتی ۸۴۰۰ مدیاتک را فاش کرد.
 
حساب کاربری دیجیتال‌چت‌استیشن با انتشار پستی در ویبو فاش کرده که مدیاتک علاوه‌بر توسعه‌ی سیستم-روی-چیپ (SoC) پرچمدار دیمنسیتی ۹۴۰۰، در حال توسعه‌ی پردازنده‌ی میان‌رده‌‌ی دیمنسیتی ۸۴۰۰ است که عملکردی در سطح پرچمدار ارائه می‌دهد.


طبق پست منتشرشده، پردازنده‌ی میان‌رده‌ی دیمنسیتی ۸۴۰۰، سریع‌تر از اسنپدراگون 8s Gen 3 ظاهر شده و امتیازی بین ۱٫۷ تا ۱٫۸ میلیون را در بنچمارک انتوتو کسب کرده است.


مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های مجهز‌ به پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۴۰۰، احتمالاً با قیمتی حدود ۱٬۵۰۰ یوان (۲۰۰ دلار) عرضه خواهند شد. در نتیجه، گوشی‌های مجهز‌ به این پردازنده نه‌تنها عملکرد بهتری نسبت‌ به همتایان مجهز‌ به پردازنده‌‌ی اسنپدراگون ارائه می‌دهند، بلکه ارزان‌تر نیز خواهند بود.


طبق گزارش‌های قبلی، ردمی در حال توسعه‌ی چندین گوشی با پردازنده‌های دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس، دیمنسیتی ۸۴۰۰، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ است. سه مدل از گوشی‌های درحال توسعه‌ی ردمی، فریمی فلزی، پنل پشتی‌ای از جنس شیشه، نمایشگری با وضوح 1.5K یا 2K و باتری حجیم با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی خواهند داشت.

هنوز مشخص نیست که دقیقاً کدام مدل از گوشی شیائومی با پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۴۰۰ عرضه خواهد شد. احتمالاً شاهد به‌کارگیری این پردازنده در سری گوشی‌های ردمی K80 خواهیم بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره