نماد آخرین خبر

سامسونگ یک گوشی تاشوی فوق‌باریک می‌سازد

منبع
تکفارس
بروزرسانی
سامسونگ یک گوشی تاشوی فوق‌باریک می‌سازد

تکفارس/ سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶، گوشی‌های تاشوی قابل قبولی هستند، اما وقتی نگاهی به برند‌های رقیب می‌اندازید، به سرعت آشکار می‌شود که سامسونگ کمی از آن‌ها عقب افتاده است. با این حال، طبق یک گزارش جدید، سامسونگ قصد ساخت یک گوشی تاشوی فوق‌باریک است که از نظر سایز همانند یک گوشی هوشمند معمولی خواهد بود.

سری گلکسی زد فولد هرگز به لحاظ ضخامت برتری نداشته است.در میان این سری، فولد ۶ با ضخامت ۱۲.۱ میلی‌متری برترین مدل به شمار می‌رود، که نسبت به گلکسی زد فولد ۲ ۱۶.۸ میلی‌متری کاهش چشمگیری در اندازه داشته است.

بنابر این گزارش، TM Roh مدیر عامل سامسونگ، از مهندسان شرکت خواسته است تا یک دستگاه گلکسی زد فولد فوق‌العاده باریک توسعه دهند که مشابه گلکسی S24 دارای ضخامت ۷.۷ میلی متری و در عین حال سبک‌تر از فولد ۶ فعلی با وزن ۲۳۹ گرم باشد. بدون شک، اگر چنین دستگاهی به واقعیت تبدیل شود، واقعاً تحسین‌برانگیز خواهد بود.

در حال حاضر رکورد باریک‌ترین دستگاه تاشو، از آن مدل جدید آنر مجیک V3 می‌باشد که در حالت تا شده تنها ۹.۲ میلی‌متر ضخامت دارد. برای درک بهتر، گوشی هوشمند تخته مانند پرچمدار سامسونگ، گلکسی S24 اولترا، ۸.۶ میلی‌متر ضخامت دارد. TM Roh می‌خواهد تقریباً یک میلی‌متر از آن کاهش دهد.

سامسونگ احتمالاً در راستای این هدف جسورانه با چالش‌های بزرگی مواجه خواهد شد، اما مشتاق هستیم که ببینیم چگونه این مشکل را حل خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا چنین دستگاهی به بازار خواهد آمد یا خیر.

این خبر پس از انتقاد شدید از سامسونگ به خاطر تغییرات محدود در گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶، منتشر شد. ظاهرا کمبود جاه طلبی این شرکت، که زمانی در توسعه گوشی‌های تاشو پیشگام بود، در مقابل پیشرفت سریع رقبا، عملاً موجب شکست آن‌ شده است.

این گزارش همچنین به این اشاره کرده است که مدل بهبود یافته گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ، با نام اسلیم، در حالت تا شده، ۱۰ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. این اندازه به رقبای سامسونگ نزدیک‌تر می‌باشد و نسبت به Gگلکسی زد فولد ۶ نیز بسیار باریک‌تر خواهد بود. گزارش شده است که این گوشی، که نام رسمی آن مشخص نیست، در ماه اکتبر فقط در کره و چین عرضه خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره