نماد آخرین خبر

سامسونگ استفاده از گلکسی رینگ در کنار آهنربا یا حین وزنه‌زدن را توصیه نمی‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
سامسونگ استفاده از گلکسی رینگ در کنار آهنربا یا حین وزنه‌زدن را توصیه نمی‌کند

دیجیاتو/ سرانجام سامسونگ هفته گذشته اولین حلقه هوشمندش را در مراسم Unpacked 2024 کامل معرفی کرد. نیازی به گفتن نیست که گلکسی رینگ قلمرو جدیدی برای سامسونگ و طرفدارانش معرفی می‌کند. این دستگاه اولین حلقه هوشمند غول فناوری کره‌ای است که می‌تواند درهای تکنولوژی را بیش‌ازپیش به روی کاربران باز کند اما ظاهراً هنگام استفاده و نگهداری از آن باید موارد مهمی را به‌ خاطر داشت.

به گزارش سایت رسمی پشتیبانی سامسونگ، این دستگاه پوشیدنی جدید و جالب با مجموعه‌ای از اخطارهای منحصربه‌فرد ارائه می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید حلقه گلکسی را مدتی طولانی در انگشتان دستتان نگه دارید یا از آن به بهترین شکل استفاده کنید، حداقل باید برخی از آن‌ها را رعایت کنید.

برای مثال، واقعیت جالب این است که دقت گام‌شمار حلقه گلکسی و سایر ویژگی‌ها می‌تواند تحت‌تأثیر آهنربا قرار بگیرد. سامسونگ در صفحه پشتیبانی خود می‌گوید: «اگر آهن‌ربا یا جسمی مغناطیسی را در دستی که حلقه نیز در همان دست است، نگه دارید، شاید برخی ویژگی‌ها، مانند شمارش گام‌ها، به‌درستی کار نکنند.»


مواردی که کاربران هنگام نگهداری یا استفاده از گلکسی رینگ باید بدانند
اخطارهای دیگر بیشتر مربوط به حفظ و نگهداری گلکسی رینگ است؛ برای مثال، اگر آن را نمی‌پوشید و مدتی طولانی در قاب خود نگهداری می‌کنید، پدهای لاستیکی می‌توانند فرورفتگی‌های جزئی روی نوار داخلی حلقه ایجاد کنند؛ البته به گفته سامسونگ، «این مسئله روی عملکرد کلی حلقه تأثیر نمی‌گذارد.»

سامسونگ همچنین می‌گوید کاربران باید از پوشیدن حلقه‌های فلزی در انگشت یکسان یا مجاور گلکسی رینگ خودداری کنند. همچنین بهتر است حلقه گلکسی را هنگامی که اجسام سنگین و سخت را بلند می‌کنید، از انگشت خارج کنید.

علاوه‌براین، سامسونگ اضافه می‌کند که نباید حلقه گلکسی را حین تمرین‌های فیزیکی پرفشار، به‌خصوص تمریناتی که «شامل گرفتن جسمی سخت مانند میله‌» است، استفاده کنید. در واقع، سامسونگ می‌گوید پوشیدن گلکسی رینگ هنگام استفاده از این اشیا «می‌تواند به انگشتان آسیب برساند.»

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره