نماد آخرین خبر

بازی SNK VS Capcom دوباره روی استیم عرضه شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی SNK VS Capcom دوباره روی استیم عرضه شد

زومجی/ بازی SNK vs. Capcom: Chaos دوباره در استیم عرضه شد و نسخه کنسول نیز به‌زودی از راه می‌رسد.
  
استودیو ژاپنی SNK در همایش Evo سال جاری باتوجه‌به معرفی سه عنوان جدید، با دست پر آمده بود. علاوه‌بر معرفی شخصیت‌های جدید برای دو بازی دیگر، این شرکت اعلام کرد که بازی SNK vs. Capcom: SVC Chaos نیز برگشته است و بازیکنان کامپیوتر می‌توانند از امروز آن را در استیم دانلود کنند. نسخه پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ نیز در تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۳ (۲۲ جولای ۲۰۲۴) منتشر می‌شوند.

بازگشت SVC Chaos با بهبودهای زیادی ازجمله یک نوار نمایش میزان آسیب واردشده و یک گالری طرح‌های هنری همراه بوده است. حالت‌های مختلف برای بخش چندنفره با لابی‌هایی که می‌توانند ۹ نفر را در خود جا دهند و یک حالت مسابقه‌ای برای بازیکنان آنلاین نیز در این نسخه جدید تعبیه شده است.

فهرست شخصیت‌های بازی شامل ۳۶ شخصیت مختلف از هر دو شرکت کپکام و SNK است و می‌توان مبارزان شناخته‌شده‌ای مثل ریو و کن از بازی استریت فایتر و تری و مای از بازی Fatal Fury را همراه با بعضی شخصیت‌های عجیب دیگر مانند Mars People از بازی متال اسلاگ و تسا از بازی Red Earth را در میان آن‌ها دید. این نسخه باس‌های مخفی نسخه اصلی مانند آتنا و Red Arremer را نیز از ابتدای بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

بازی SVC Chaos اولین‌بار در سال ۲۰۰۳ به‌عنوان یک پروژه با پشتیبانی SNK و در راستای قرارداد همکاری این شرکت با کپکام تولید و عرضه شد. کپکام قبل از انحلال این قرارداد همکاری، دو بازی دیگر یعنی نسخه اول و دوم Capcom vs. SNK را نیز منتشر کرد. بازی SNK vs. Capcom: SVC Chaos هم‌اکنون روی استیم در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و نسخه پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ آن نیز فردا منتشر می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره