نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

پیکسل 9 پرو XL ظاهراً با رم 16 گیگابایتی و مودم جدید سامسونگ از راه می‌رسد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
پیکسل 9 پرو XL ظاهراً با رم 16 گیگابایتی و مودم جدید سامسونگ از راه می‌رسد

دیجیاتو/ پیکسل 9 پرو XL احتمالاً با مودم جدید سامسونگ و حافظه رم قابل توجه 16 گیگابایتی از راه می‌رسد.

با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی رسمی سری پیکسل 9، اطلاعات جدیدی از گوشی پرچمدار گوگل فاش شده است که از پیشرفت چشمگیر در مشخصات فنی خبر می‌دهد.

براساس اطلاعات فاش شده ازطریق منابع آگاه بازار، پیکسل 9 پرو XL با مودم جدید سامسونگ و حافظه رم قابل توجه 16 گیگابایتی از راه می‌رسد.

در ماه آوریل، جزئیات جدید دیگری درباره سری پیکسل 9 پرو فاش شد. ابتدا گفته شد که این دستگاه با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم معرفی می‌شود. پیش از این، هیچ دستگاه پیکسل گوگل بیش از 12 گیگابایت حافظه رم نداشته است. همچنین، گزارش‌ها حاکی از استفاده از مودم به‌روزشده سامسونگ یعنی اگزینوس 5400 است. اکنون، خبرهای غیررسمی دیگری این دو موضوع را تأیید می‌کند.

پیکسل 9 پرو XL احتمالاً با مودم جدید سامسونگ عرضه می‌شود
یکی از منابع آگاه بازار در انجمن‌های XDA اطلاعاتی را دراین‌باره منتشر کرده است. نسخه اولیه پیکسل 9 پرو XL با اسم رمز komodo ظاهراً مجهز به 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. مشخص نیست که آیا این مدل پایه گوگل است یا خیر. اما جالب است که خبرهایی در مورد هر دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی منتشر شده است. این موضوع تا حدودی نشان می‌دهد که گوگل ممکن است تمام نسخه‌ها را با چنین ظرفیت حافظه رم عرضه کند. با توجه به تمرکز فزاینده گوگل بر هوش مصنوعی و نیاز به حافظه بالا برای پردازش هوش مصنوعی روی دستگاه، این موضوع چندان دور از ذهن نیست.

به‌علاوه، این منبع آگاه می‌گوید که دستگاه مذکور از مودم اگزینوس 5400 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که گوشی گوگل از ارتباطات ماهواره‌ای هم پشتیبانی کند. این مودم جدید همچنین مانند تنسور G4 براساس فرایند 4 نانومتری ساخته شده است. پیش‌بینی می‌شود که همین مودم در کل سری پیکسل 9 گوگل استفاده شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره