نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ردمی K70 اولترا تنها سه ساعت پس از عرضه رکوردشکنی کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
ردمی K70 اولترا تنها سه ساعت پس از عرضه رکوردشکنی کرد

دیجیاتو/ مشخصات قابل‌‌قبول K70 اولترا باعث شده تا چینی‌ها از خرید این گوشی به‌شدت استقبال کنند.

چندی قبل، شیائومی از گوشی‌های جدیدش، شیائومی میکس فولد 4، میکس فلیپ و ردمی K70 اولترا در چین رونمایی کرد. اما یک روز پس از معرفی و با شروع دور اول فروش گوشی‌ها، کاربران استقبال فوق‌العاده‌ای از ردمی K70 اولترا کرده‌اند.

طبق گزارش گیزموچاینا، این دستگاه فقط 3 ساعت پس از شروع عرضه، رکورد فروش آغازین گوشی‌ها در سال ۲۰۲۴ را شکست و در تمامی پلتفرم‌های فروش آنلاین، عنوان‌ پرفروش‌ترین گوشی را به خودش اختصاص داده. همچنین ردمی، زیربرند شیائومی، با انتشار پوستری به موفقیت چشم‌گیر K70 اولترا اشاره کرد.

مشخصات ردمی K70 اولترا
بخشی زیادی از این موفقیت را می‌توان در مشخصات قابل‌قبول این گوشی جست‌وجو کرد. ردمی K70 اولترا با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED LTPS از راه رسیده و رزولوشن 1.5K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین در ساخت این دستگاه از فریم فلزی استفاده شده و گواهی IP68 در مشخصات آن به چشم می‌آید.

K70 اولترا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX906 پشتیبانی می‌کند و در کنار آن دو دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز دیده می‌شوند. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز در حفره بالای نمایشگر قرار دارد.

شیائومی با به‌کارگیری دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس و تراشه گرافیکی D1، عملکرد پردازشی مدنظر کاربران را فراهم کرده است. همچنین این گوشی از رم LPDDR5x، حافظه UFS 4.0 و فست‌شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و انرژی آن از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود.

ظرفیت‌های مختلف K70 اولترا با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. نسخه ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ این گوشی ‌به‌ترتیب قیمت ۳۵۷ دلاری و ۴۰۰ دلاری دارند. علاوه‌براین، نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایت این گوشی برچسب قیمتی ۴۴۰ دلاری دارد. این گوشی یک نسخه لامبورگینی هم دارد که به‌زودی از راه می‌رسد؛ ۲۴ گیگابایت رم را در کنار حافظه ذخیره‌سازی ۱ ترابایت را در اختیار کاربران می‌گذارد و برچسب قیمتی ۵۵۰ دلاری دارد. این گوشی در سه رنگ‌بندی مشکی، سفید و بنفش عرضه می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره