نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

بازی/ Mini Militia - War.io؛ کوچولوهای سرباز

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بازی/ Mini Militia - War.io؛ کوچولوهای سرباز

آخرین خبر/ Mini Militia - War.io بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی‌های اکشن از استودیوی Appsomniacs است که به صورت رایگان منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود شده و از پرطرفدارترین ها به شمار می رود! Mini Militia - War.io یک بازی جنگی بامزه متاثر از سری بازی های تیراندازی با آدمک با تم کارتونی بسیار زیباست که در ان شما می توانید با اتصال به یک شبکه وای فای محلی یا اینترنت با حداکثر 6 بازیکن به صورت آنلاین بازی کنید، با فرمانده دسته خود تمرین کنید و مهارت هایتان را در بخش “آموزش آفلاین” افزایش دهید! شما می توانید این بازی را در دو حالت “همکاری” و “دوام آوردن” تجربه کرده و از انواع و اقسام سلاح ها همچون تفنگ های شکاری، تک تیرانداز و شعله افکن استفاده کنید! در این بازی کنترل ارتش احمق در دستان شماست و باید با استفاده از سلاح های مختلف دیگر سربازان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید که علیرغم حجم کم دارای طراحی فوق العاده ای باشد و بتواند برای ساعت ها شما را به گوشی میخکوب کند بدون شک بازی Mini Militia – War.io گزینه مناسبی برای انتخاب است!

بازی Doodle Army 2 : Mini Militia علیرغم استقبال خوب توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را با هزاران رای نیز بدست اورد! از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون امکان استفاده از سلاح های انفجاری چه در بازی های معمولی چند نفره و چه در بازی های آنلاین، کنترل آسان سربازها با دو دکمه کنترلی، امکان پرواز به صورت عمودی با کفش های راکتی، دارای نقشه های کاملا باز، امکان استفاده از سلاح های سنگین پیشرفته و نارنجک در نبردهای رو در رو، امکان بزرگنمایی و استفاده از دو سلاح به صورت همزمان و امکان نبرد به صورت گروهی اشاره کرد! 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 91 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره