نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

رونمایی سری میت ۷۰ هواوی به تعویق افتاد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
رونمایی سری میت ۷۰ هواوی به تعویق افتاد

ترنجی/ افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو ادعا کرد که رونمایی سری میت ۷۰ هواوی به تعویق افتاده است. انتظار می‌رود که این تلفن های هوشمند در اواسط تا اواخر سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ (اواخر آبان تا اوایل دی ماه) و در کشور چین معرفی شوند.

گوشی های سری میت ۷۰ حداکثر تا اوایل دی رونمایی می‌شوند
سال گذشته میلادی شاهد رونمایی میت ۶۰ پرو بودیم که از تراشه ۷ نانومتری Kirin 9000s، رم SK Hynix و اجزایی برخوردار بود که با وجود تحریم های آمریکا، نباید در اختیار هواوی قرار گیرد. این تلفن هوشمند از شبکه 5G پشتیبانی می‌کرد، و دسترسی هواوی به این فناوری ها، همه را شگفت‌زده کرد.

در حال حاضر، Digital Chat Station با انتشار پستی ادعا می‌کند که رونمایی سری میت ۷۰ هواوی به تعویق افتاده است. انتظار داریم که این سری در اواسط تا اواخر سه ماهه چهارم سال جاری میلادی (بازه زمانی اواخر آبان تا اوایل دی) معرفی شوند.


هواوی میت ۶۰ پرو پلاس

گزارش های جدید حاکی از پیشرفت سری Mate 70 است. این تلفن های هوشمند آینده هواوی به تراشه قدرتمندتر Kirin 9100 و نمایشگر OLED با رزولوشن 1.5K و فناوری LTPO مجهز می‌شوند. سری میت ۷۰ توانایی اسکن سه‌بعدی چهره را خواهند داشت. انتظار می‌رود که هواوی برای دوربین اصلی به سراغ سنسور OmniVision OV60K برود. همچنین احتمال به‌کارگیری فناوری دیافراگم متغیر، مانند نسل های قبل، وجود دارد.

این تلفن های هوشمند آینده هواوی به باتری بزرگتری مجهز می‌شوند. همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، احتمالاً سری میت ۷۰ دارای باتری هایی با ظرفیت بیش از ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر خواهند بود. معمولاً کاربران از افزایش ظرفیت باتری و در نتیجه بیشتر شدن میزان شارژدهی، استقبال می‌کنند. البته به‌کارگیری باتری پرظرفیت‌تر، هنگامی خوشایند است که منجر به افزایش زیاد ضخامت و وزن دستگاه نگردد.

نظر شما درباره گوشی های هوشمند سری Mate 70 هواوی چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره