نماد آخرین خبر

تریلر جدید Atlas Fallen با محوریت حالت نیو گیم پلاس منتشر شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ حالت نیو گیم پلاس در آینده نزدیک به بازی Atlas Fallen اضافه می‌شود و طرفداران می‌توانند به‌لطف تریلری که اخیرا منتشر شده است، ویژگی‌های این حالت را مشاهده کنند.
 
به‌روزرسانی بعدی بازی Atlas Fallen که Reign of Sand نام دارد تا چند هفته دیگر منتشر می‌شود و اروین ون هوف، طراح سیستم‌های بازی، به‌طور خلاصه آنچه را که باید از حالت نیو گیم پلاس انتظار داشته باشید در یک تریلر توضیح می‌دهد. ویدیوی مورد بحث را می‌توانید در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

مانند سایر بازی‌ها، حالت نیو گیم پلاس در Atlas Fallen به شما اجازه می‌دهد ارز، تجهیزات و سایر پیشرفت‌های خود را به دور بعد منتقل کنید. همچنین می‌توانید با سختی سابق به بازی ادامه دهید یا درجه دشواری Nightmare را انتخاب کنید.

درجه دشواری Nightmare اخیرا برای Atlas Fallen معرفی شد و طبق گفته سازندگان سختی بازی را چندین برابر می‌کند. بازیکنان می‌توانند در حالت نیو گیم پلاس زره‌های جدید و سنگ‌های منحصربه‌فردی به نام Essence را به‌دست آورند و از یک مکانیک تازه برای افزایش قدرت خود بهره‌مند شوند.

به‌روزرسانی Reign of Sand در تاریخ ۱۳ اوت ۲۰۲۴ (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این آپدیت علاوه‌بر حالت نیو گیم پلاس، منطقه‌ای جدید، دشمنان متنوع، سلاح‌های تازه، مأموریت‌های جدید و موارد دیگر را به بازی اضافه می‌کند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره