نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

حضور شخصیت اصلی Assassin’s Creed Unity در افتتاحیه المپیک پاریس

منبع
بروزرسانی

پارسی گیم/ آرنو دوریان، شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Unity در افتتاحیه المپیک پاریس حضور پیدا کرد. در صورتی که به تماشای افتتاحیه المپیک تابستانی 2024 نشسته باشید، بدون شک حضور یک شخصیت آشنا را حدس زده‌اید. چند پارکور باز با پوشیدن لباس آساسین‌ها، مشعل المپیک را روی پشت‌بام ساختمان‌های پاریس حمل کردند که به سوژه‌ی رسانه‌ها تبدیل شد.

شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Unity به نام آرنو دوریان در مراسم افتتاحیه المپیک حضور داشت و چند ثانیه او را با مشعلی در دست مشاهده کردیم. صفحه‌های توییتر اساسینز کرید و یوبی‌سافت روز گذشته، سرنخ‌هایی از امکان حضور یک اساسین در مراسم افتتاحیه را منتشر کردند. یک سری تصاویر هم فاش شد که نشان می‌داد، فردی با لباس اساسین، مشعل المپیک را به دست گرفته و از روی ساختمانی به ساختمان دیگر می‌پرد.

صفحه‌ی توییتر اساسینز کرید، صبح گذشته با انتشار کلیپ کوتاهی از بازی یونیتی نوشت که «چشمتان به پشت‌بام ساختمان‌های پاریس باشد، آرنو ممکن است از بالا شما را بپاید.» مراسم افتتاحیه المپیک پاریس برگزار شد و آرنو دوریان با لباسی به رنگ سفید و سیاه و همراه با مشعل المپیک در پشت‌بام ساختمان‌های پاریس دیده شد. هر چند پارکور این بازیگر دور از سطح انتظار طرفداران بود، اما این اتفاق جالب، نظر افراد زیادی را به خود جلب کرد. اگر فکر می‌کنید که یک اساسین را در مراسم افتتاحیه دیده‌اید، باید بگوییم که اشتباه نکرده‌اید.

 حضور اساسین‌ها در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس
حضور آرنو در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس اتفاق بسیار جالب و ایده‌ی تازه‌ای است. بازی اساسینز کرید یونیتی در فرانسه و خصوصاً شهر پاریس جریان دارد. آرنو، شخصیت اصلی آن هم فرانسوی است و حضور چنین کاراکتری در المپیک، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تأثیر قابل‌توجه ویدیوگیم روی فرهنگ‌عامه باشد. البته بازی‌های ویدیویی در المپیک‌های قبلی نیز نقش داشته‌اند. ماریو و سونیک در المپیک توکیو نقش مهمی داشتند. هر چند آرنو، چهره‌ی آن‌چنان محبوب و سرشناسی مانند ماریو نیست.

کمیته‌ی المپیک این هفته، ورزش‌های الکترونیک را به رسمیت شناخت. المپیک ورزش‌های الکترونیکی قرار است به‌طور جداگانه از المپیک تابستانی برگزار شود. به نظر می‌رسد که این مسابقات برای اولین بار در کشور عربستان سعودی برگزار خواهد شد. اسامی بازی‌های حاضر در مسابقات مشخص نیست. توجه به بازی‌های ویدیویی در طی چند سال اخیر به‌شدت افزایش یافته است و برگزاری المپیک الکترونیکی نیز قدم دیگری برای رشد این صنعت است.
 
المپیک پاریس از امروز شروع شده است. بیش از پانصد هزار تماشاگر از سراسر جهان به پاریس سفر کرده‌اند. کشور چین در حال حاضر با کسب دو مدال طلا صدرنشین است و می‌توانید در طی روزها و هفته‌های آتی به تماشای مسابقات بپردازید. نظر شما چیست؟ آیا شخصیت اصلی Assassin’s Creed Unity را مراسم افتتاحیه دیدید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم