نماد آخرین خبر

مشخصات Nothing Phone (2a) Plus تأیید شد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
مشخصات Nothing Phone (2a) Plus تأیید شد

شهر سخت افزار/ شرکت ناتینگ با انتشار یک پست جدید در رسانه اجتماعی ایکس علاوه بر تأیید تاریخ عرضه و بخشی از مشخصات فنی Nothing Phone (2a) Plus، اعلام کرد که این گوشی اولین دستگاه مجهز به تراشه جدید مدیاتک یعنی Dimensity 7350 خواهد بود.

اکانت رسمی برند ناتینگ در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به صورت رسمی برخی از مشخصات فنی گوشی بعدی این شرکت را تأیید کرد.



بر اساس آنچه در پست مرتبط با این موضوع آمده است، گوشی بعدی ناتینگ Nothing Phone (2a) Plus نام‌گذاری شده و قرار است اولین دستگاه مجهز به تراشه Dimensity 7350 مدیاتک باشد.

این مسئله را می‌توان یک تغییر رویه برای شرکت Nothing توصیف کرد، چرا که گوشی‌های ساخت این شرکت (به غیر از Nothing Phone 2a)، از تراشه‌های اسنپدراگون ساخت کوالکام بهره‌مند هستند.

تراشه جدید مدیاتک در میان‌رده جذاب ناتینگ
طبق ادعای مدیاتک، تراشه جدید Dimensity 7350 در مقایسه با تراشه Dimensity 7200 Pro که در Nothing Phone (2a) استفاده می‌شود، 10 درصد افزایش عملکرد پردازنده مرکزی و 30 درصد بهبود عملکرد پردازنده گرافیکی را ارائه می‌دهد.

این تراشه 8 هسته‌ای می‌تواند تا 3 گیگاهرتز سرعت کلاک را در اختیار کاربر قرار دهد. علاوه بر این، Dimensity 7350 به پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC4 مجهز شده و می‌تواند سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز را ارائه کند. ترکیب این دو نویدبخش تجربه گیمینگ قابل قبول با گوشی جدید ناتینگ است.



به گزارش Phonearena، تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط ناتینگ حاکی از آن است که گوشی ناتینگ فون 2a پلاس قرار است 12 گیگابایت حافظه رم ارائه دهد. هنوز مشخص نیست که آیا این رقم برای مدل پایه عنوان شده یا بالاترین نسخه از این گوشی است.


طبق اطلاعات موجود گوشی جدید Nothing قرار است در تاریخ 31 جولای معرفی شود، تاریخ رسمی معرفی این گوشی که هرچه بیشتر به آن نزدیک شویم، اطلاعات و داده‌های بیشتری در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

نظر شما در رابطه با گوشی جدید برند Nothing چیست؟ آیا نسخه پلاس می‌تواند یک جایگزین مناسب برای میان‌رده فعلی ناتینگ باشد؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره