نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

عمر باتری شیائومی میکس فلیپ مشخص شد؛ شکست گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ

منبع
ترنجي
بروزرسانی
عمر باتری شیائومی میکس فلیپ مشخص شد؛ شکست گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ

ترنجی/ شیائومی با گوشی‌های تاشو جدید خود توانست نشان بدهد آنطورها هم که سامسونگ گوشی تاشو طراحی می‌کند، مشکل قرار دادن باتری بزرگ درون این محصولات وجود ندارد. باتری بزرگ ۴۷۸۰ میلی‌آمپری این گوشی در مقابل باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ حدود ۲۰٪ بزرگتر است. با تراشه یکسان انتظار داریم که عملکرد بهتری هم داشته باشد. امروز عمر باتری شیائومی میکس فلیپ مشخص شده و طبق انتظار شاهد شکست گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ هستیم.

وقتی گوشی تاشو سامسونگ مغلوب گوشی تاشو شیائومی می‌شود
شیائومی میکس فلیپ با تراشه پرچدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ ارائه می‌شود. این محصول با نمایشگرهای OLED داخلی و خارجی همراه بوده و به لحاظ ابعادی بسیار مشابه رقبای خود است.

باتری شیائومی میکس فلیپ بزرگترین در بین رقبای خود است. نزدیک‌ترین رقیب به آن از این نظر، اوپو Find N3 Flip است که باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری دارد. نماینده سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۶ نیز باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد.

بیاید با هم ببینیم عملکرد عمر باتری Xioami Mix Flip چطور بوده و در مقابل رقبا چطور می‌تواند ظاهر شود.


عمر باتری شیائومی میکس فلیپ

همانطور می‌بینید امتیاز نزدیک به ۱۲ ساعت می‌تواند تقریبا ۱ ساعت و نیم بهتر از گلکسی زد فلیپ ۶ باشد. این کمی کمتر از ۲۰٪ است اما خیلی هم فاصله‌ای با آن ندارد. با این بهترین عملکرد در این لیست مربوط به برند Oppo است که امتیاز کلی حدود ۱۳ ساعت را دارد.

در جزئیات امتیازها اگر بخواهیم با گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ مقایسه کنیم اما نتایج جالب می‌شود. نماینده سامسونگ در بخش مکالمه و پخش ویدئو بهتر عمل می‌کند اما در بخش وبگردی و بازی نماینده شیائومی برتر است. نماینده اوپو تقریبا در همه موارد از این دو دستگاه بهتر است.

نظر شما درباره عملکرد عمر باتری گوشی تاشو کوچک شیائومی چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره