نماد آخرین خبر

بسته الحاقی Painter Boss Paradise بازی Castle Crashers معرفی شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ استویو Behemoth با پخش تریلری جدید از بسته الحاقی Painter Boss Paradise بازی Castle Crashers رونمایی کرد.
  
استودیو Behemoth اخیرا مراسم زنده‌ای را برگزار کرد تا درباره محتوای آینده بازی Castle Crashers به‌خصوص بسته الحاقی جدید آن صحبت کند. بازی Castle Crashers اثری خلاقانه، دوبعدی و مبارزه‌ای به حساب می‌آید که بازیکن‌ها می‌توانند آن را به‌صورت کوآپ تجربه کنند. این بازی محصول سال ۲۰۰۸ است و استودیو Behemoth در سال ۲۰۱۹ ریمستر آن را برای نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 در دسترس قرار داد.

حال سازندگان Castle Crashers از بسته الحاقی جدید آن به‌نام Painter Boss Paradise رونمایی کرده‌اند. این دی‌ال‌سی هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و تنها می‌دانیم برای انتشار روی استیم برنامه‌ریزی شده است. همانطورکه در تریلر معرفی بسته الحاقی می‌بینیم، بازیکن‌ها با شخصیت جدیدی به‌نام Paint Junior آشنا می‌شوند که می‌تواند از قدرت هنری فوق‌العاده خود برای شکست دشمنان کند. همچنین تیم سازنده طراحی هنری تمام شخصیت‌های قابل‌بازی را به‌روز کرده است تا ظاهری مدرن‌تر داشته باشند.

بااین‌حال طرفدارانی که تمایل دارند قهرمان‌های خود را همچنان با فیلتر کلاسیک ببینند، می‌توانند این ویژگی را در تنظیمات برگردانند. احتمالا مهم‌ترین ویژگی تازه بسته الحاقی Painter Boss Paradise را به‌توان ادغام Steam Workshop و توانایی خلق مبارزان با ظاهرهایی کاملا دستی دانست. درواقع بازیکن‌ها می‌توانند شخصیت‌های گوناگون را هرطورکه تمایل دارند خلق کنند و بدون محدودیت به شخصی‌سازی آن‌ها بپردازند. درنهایت امکان به اشتراک گذاشتن این شخصیت‌های خلق شده با سایر مخاطبان بازی Castle Crashers فراهم خواهد بود.

استودیو Behemoth به طرفداران قول داده است در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری ازجمله تاریخ عرضه بسته الحاقی Painter Boss Paradise را به اشتراک گذارد. بازی کوآپ Castle Crashers هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360 و کامپیوتر در دسترس است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره