نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ایلان ماسک ویدئوی دیپ فیک کامالا هریس را منتشر کرد

منبع
مهر
بروزرسانی
ایلان ماسک ویدئوی دیپ فیک کامالا هریس را منتشر کرد

مهر/ طبق گزارشی جدید ایلان ماسک یک نسخه تغییر یافته از ویدئوی کمپین انتخاباتی کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا را منتشر کرد.

به گزارش انگجت، در این محتوا از دیپ فیک صدای هریس برای گفتن جملاتی مانند «من انتخاب شدم چون بهترین گزینه برای نشان دادن تنوع در استخدام افراد هستم» استفاده شد.

اما در این پست هیچ هشداری وجود ندارد که به کاربران اعلام کند ویدئوی مذکور دستکاری شده و هریس واقعا این جملات را نگفته است. حال آنکه طبق قوانین ایکس کابران نمی توانند محتوای مصنوعی، دستکاری شده یا خارج از موضوعی را به اشتراک بگذارند که کاربران را گمراه یا سردرگم می کند.

پست مذکور در روزهای گذشته در شبکه اجتماعی وجود داشت و تا عصر یک شنبه بیش از ۱۱۹ میلیون بازدید کسب کرده بود. البته یک کاربر دیگر این محتوا را منتشر کرده بود که در پست او اشاره شده بود ویدئو یک تقلید تمسخرآمیز است.

صدای دیپ فیک کامالا هریس در این ویدئو می گوید: من ۴ سال زیر نظر عروسک خیمه شب بازی، یک مربی فوق العاده جو بایدن بودم. این فوق العاده است.

این محتوا نیز برچسب گمراه کنندگی ندارد. ایکس در برخی موارد اجازه می دهد محتوای تغییر یافته در پلتفرم باقی بماند و برچسب گمراه کنندگی به آن اضافه نمی کند. این روند شامل ویدئوهای کوتاه و هجو آمیز نیز می شود، البته به شرکت آنکه آنها سردرگمی زیادی درباره صحت و سقم ماجرا ایجاد کنند.

در اوایل سال جاری میلادی ۲۰ شرکت فناوری از جمله ایکس توافقنامه ای امضا کردند تا به مقابله با استفاده فریبکارانه از هوش مصنوعی در مراسم های انتخاباتی ۲۰۲۴ میلادی کمک کنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره