نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

اولین لپتاپ گیمینگ هواوی لو رفت

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجی/ هواوی یکی از برندهایی است که دیر وارد بازار لپتاپ شد اما محصولات ویندوزی آن در هر کلاسی که باشند توان رقابت با برندهای نامی را دارند. تا به امروز این برند چینی وارد دسته لپتاپ‌های مخصوص بازی نشده بود اما گویا شرایط رو به تغییر است. به تازگی اولین لپتاپ گیمینگ هواوی لو رفته و نگاهی به طراحی آن می‌توانیم داشته باشیم.

اولین لپتاپ گیمینگ هواوی
نمایشگاه ChinaJoy 2024 محلی برای رونمایی محصولات متمرکز بر گیمینگ است. هواوی یکی از برندهایی است که در این رویداد یک لپتاپ جدید و هنوز معرفی نشده را به‌طور غافلگیرکننده‌ای به نمایش گذاشت. اگرچه این شرکت هنوز جزئیاتی را به اشتراک نگذاشته، اما این لپ‌تاپ دارای لوگوی “GT” بر روی شاسی و بسته‌بندی است.

با نگاهی به محصولات قبلی باید گفت که هواوی پسوند “GT” را برای محصولات با عملکرد بالا، مانند ساعت هوشمند WATCH GT و مانیتور MateView GT اختصاص داده است. با توجه به این الگو، شایعه شده که این لپ‌تاپ با برند “GT” ممکن است اولین لپ‌تاپ گیمینگ هواوی باشد.


البته که با توجه به طراحی کلی دستگاه باید گفت چیزی جز یک لپتاپ با توان بالا از آن انتظار نمی‌رود. از نظر بصری، تصاویر فاش شده چند موضوع جالب را نشان می دهد.

این لپتاپ دارای لوگوی درخشان هواوی روی درب (دارای نور LED سفید) و طراحی دریچه هوا برای دفع موثر گرما است.

هنوز اطلاعات رسمی درباره مشخصات آن نداریم اما گزارش یک رسانه چینی نشان می‌دهد که لپ‌تاپ گیمینگ هواوی ممکن است به پردازنده Intel Core Ultra و پشتیبانی از شارژ ۱۴۰ واتی مجهز شود. پیش‌تر لپتاپ هواوی MateBook X Pro نیز با این مشخصات ارائه شده بود.

در حال حاضر لپتاپ‌های هواوی در دسته‌های زیر عرضه می‌شوند:

۱- میت بوک X – سری پرچمدار
۲- میت بوک (بدون پسوند) – سری میان رده
۳- میت بوک D – سری اقتصادی

۴- میت بوک E – سری بیزنسی

همانطور که پیداست، این شرکت هنوز لپ تاپ مخصوص بازی را عرضه نکرده است. گزارش اخیر نشان می دهد که هواوی بالاخره وارد بازار جدید گیمینگ می شود. و به گفته چندین نشریه فناوری چینی، این دستگاه احتمالا “MateBook GT” نام خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر این لپتاپ گیمینگ هواوی هستید؟ طراحی آن را می‌پسندید؟ چه مشخصاتی برای آن متصور هستید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره