نماد آخرین خبر

تریلر جدید Alien: Rogue Incursion قهرمان بازی را معرفی می‌کند

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ در مراسم کامیک کان با انتشار تریلری از قهرمان بازی Alien: Rogue Incursion رونمایی شد.
  
استودیوی Survios و شرکت 20th Century Games در رویداد کامیک کان سن دیگو تریلر جدیدی از Alien: Rogue Incursion منتشر کردند که به شخصیت اصلی بازی اختصاص دارد. تایید شد که زولا هندریکس قهرمان بازی Alien: Rogue Incursion خواهد بود و آندیا وینسلو، برنده جایزه امی، صداپیشگی آن را بر عهده خواهد داشت.

زولا هندریکس یک شخصیت شناخته شده است که به خوبی در مبارزه با زنومورف‌ها مهارت دارد. او در چندین کامیک از جمله Defiance ،Rescue و Resistance ظاهر شده است و طرفداران پروپاقرص این مجموعه حتما او را می‌شناسند. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی Alien: Rogue Incursion را تماشا کنید:

تریلر Alien: Rogue Incursion بازیکنان را در یک کابوس پر از زنومورف قرار می‌دهد. این بازی توسط استودیوی Survios ساخته می‌شود که از دیگر آثارش می‌توان به The Walking Dead: Onslaught ،Westworld: Awakening و Creed: Rise to Glory اشاره کرد.

بازی‌های ساخته شده از دنیای Alien گذشته درخشانی ندارند؛ اما اخیرا بسیار خوب عمل کرده‌اند و شاهد آثار موفقی مانند بازی‌های کلاسیک Aliens: Fireteam Elite ،Alien: Isolation و بازی استراتژی Aliens: Dark Descent بودیم. Alien: Rogue Incursion نیز اولین بازی واقعیت مجازی این سری خواهد بود.

پنل کامیک کان همچنین دو ویدیوی دیگر را به نمایش گذاشت که به زنومورف‌ها و اسلحه‌های موجود در بازی اختصاص داشتند و به‌زودی در اختیار عموم قرار خواهند گرفت. ۲۰۲۴ می‌تواند سال خوبی برای طرفداران دنیای Alien باشد؛ زیرا فیلم Alien: Romulus ساخته فده آلوارز ماه آینده روی پرده‌های سینما قرار خواهد گرفت.

یک برنامه تلویزیونی با نام Alien: Earth نیز هم‌اکنون در مرحله پس از تولید به سر می‌برد. بازی Alien: Rogue Incursion در تعطیلات ۲۰۲۴ برای استیم، پلی استیشن وی‌آر ۲ و متا کوئست ۳ منتشر خواهد شد؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره