نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

گوشی ارزان اما مقاوم ریلمی Narzo N61 با قاب آلومینیومی یک تکه معرفی شد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
گوشی ارزان اما مقاوم ریلمی Narzo N61 با قاب آلومینیومی یک تکه معرفی شد

شهر سخت افزار/ ریلمی از گوشی جدید خود به نام Narzo N61 رونمایی کرد که با داشتن ویژگی‌های جذاب و مقاومت بالا در عین قیمت پایین، توجه‌ها را به خود جلب کرده است. این گوشی با یک هدف طراحی شده و آن مقاومت بالاست، به همین دلیل دارای شاسی ساخته شده از آلومینیوم ریخته‌گری شده و شیشه تقویت‌شده است.

ریلمی برای افزایش مقاومت این گوشی در برابر ضربه و خمش، مادربرد آن را در برابر جذب ضربه تقویت کرده است تا ضربه‌های احتمالی کمتر منجر به خرابی اجزای داخلی و قطعی مدارها شوند. نتیجه این تلاش‌ها، گوشی‌ با درجه حفاظت IP54 در برابر نفوذ گرد و غبار و آب و گواهینامه پایایی TÜV Rheinland است.

معرفی، مشخصات و قیمت گوشی Narzo N61 ریلمی
گوشی Narzo N61 دارای یک نمایشگر 6.74 اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز است که تا 560 نیت روشنایی دارد. یکی از نکات برجسته این صفحه‌لمسی، توانایی آن در تشخیص انگشت حتی در حالت خیس است که امکان استفاده از گوشی در شرایط بارانی را فراهم می‌کند. دوربین جلویی این گوشی 5 مگاپیکسلی است که با رابط کاربری «Mini Capsule 2.0» ریلمی ترکیب شده است و اطلاعات کلیدی را در قسمت بالایی صفحه‌نمایش نمایش می‌دهد.




در بخش پشتی، این گوشی مجهز به یک دوربین 32 مگاپیکسلی است که قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 1080p را دارد. علاوه بر این، ساختار آلومینیومی ریخته‌گری و شیشه تقویت‌شده نیز از ویژگی‌های منحصر به فرد N61 محسوب می‌شود.

نیروی پردازشی این گوشی توسط تراشه Unisoc T612 تأمین می‌شود که دارای دو هسته Cortex-A75 و شش هسته A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G57 است. این گوشی در دو نسخه با 4/64 گیگابایت و 6/128 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود که هر دو نسخه امکان افزایش حافظه با استفاده از اسلات کارت microSD را دارند.



Narzo N61 مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا 80 درصد ظرفیت اولیه خود را پس از 1000 بار چرخه شارژ حفظ کند. شارژ این باتری از طریق درگاه USB-C با سرعت 10 وات انجام می‌شود که چندان سریع نیست.



این گوشی با پشتیبانی از شبکه 4G، Wi-Fi 5 (ac) و بلوتوث 5.0 (LDAC) عرضه شده و دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری است.

قیمت گوشی Narzo N61 با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم 7500 روپیه است که در ظرفیت 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم به 8500 روپیه می‌رسد. فروش رسمی این گوشی از 6 آگوست (15 مرداد) آغاز خواهد شد و در دو رنگ آبی و مشکی قابل انتخاب خواهد بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره