نماد آخرین خبر

طرفداران همچنان برای Assassin’s Creed Shadows هیجان‌زده هستند

منبع
زومجي
بروزرسانی
طرفداران همچنان برای Assassin’s Creed Shadows هیجان‌زده هستند

زومجی/ با وجود اختلاف نظرها، Assassin’s Creed Shadows همچنان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری است.
  
حتی با وجود جنجال‌هایی که پیرامون بازی Assassin’s Creed Shadows وجود دارد، طرفداران همچنان برای انتشار آن هیجان‌زده هستند. در توییت اخیر The Game Awards از مردم پرسیده شد که بیشتر منتظر کدام بازی در سال ۲۰۲۴ هستند و Assassin’s Creed Shadows و Black Myth: Wukong اولین انتخاب‌ها بودند.

این بازی پیش‌فروش بسیار خوبی را نیز تجربه می‌کند. یک ماه پیش گزارش شد که Assassin’s Creed Shadows در مناطق مختلف از جمله ژاپن، در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن ۵ قرار گرفته و عملکرد بسیار خوبی داشته است. این موضوع نشان می‌دهد که جنجال‌های رسانه‌های اجتماعی معمولا به فروش بازی‌های پرطرفدار لطمه نمی‌زند؛ مشابه آنچه برای Hogwarts Legacy در سال ۲۰۲۳ اتفاق افتاد.



در پاسخ به توییت مذکور، بسیاری از کاربران اظهار داشتند که منتظر عرضه Assassin’s Creed Shadows در سال جاری هستند. نظرات آن‌ها تعداد زیادی لایک دریافت کرد و نشان داد که دیگران نیز با آن‌ها موافق هستند. هیجان پیرامون Assassin’s Creed Shadows تا حدودی به خاطر جریان داشتن آن در ژاپن فئودالی است. طرفداران مشتاقانه منتظر این پس‌زمینه بوده‌اند و دو قهرمان بازی گیم‌پلی متنوعی ارائه می‌دهند که ممکن است برای بسیاری از بازیکنان جذاب باشد.

بحث و جدل در مورد Assassin’s Creed Shadows عمدتاً مربوط‌به نمایش یاسوکه، یکی از شخصیت‌های اصلی بازی است. یاسوکه یک سامورایی آفریقایی در ژاپن فئودال بود و نسخه یوبیسافت از او باعث سردرگمی به‌خصوص در بین طرفداران ژاپنی شده است. برخی از منتقدان احساس می‌کنند که روایت یوبیسافت از نظر تاریخی دقیق نیست. همچنین مشخص شد که داستان یاسوکه تماما توسط توماس لاکلی ساخته شده است که کتاب «داستان واقعی یاسوکه» را در سال ۲۰۱۹ نوشته بود.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه می‌شود. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره