نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

HMD گوشی دکمه‌ای Nokia 225 را با رنگ و لعاب تازه به بازار عرضه می‌کند

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
HMD گوشی دکمه‌ای Nokia 225 را با رنگ و لعاب تازه به بازار عرضه می‌کند

شهر سخت افزار/ شرکت HMD قصد دارد یکی دیگر از گوشی‌های نوستالژی نوکیا یعنی Nokia 225 4G را با کمی تغییرات روانه بازار کند. این گوشی جدید HMD 225 4G نام‌گذاری شده و صفحه‌نمایش 2.4 اینچی و تراشه Unisoc T107 را به همراه خواهد داشت.

شرکت HMD که در حال حاضر به عنوان مالک برند نوکیا فعالیت دارد، طی یک سال گذشته نسخه‌های به‌روزرسانی شده برخی گوشی‌های نوستالژی Nokia را معرفی و روانه بازار کرده است.



حالا یک افشاگر اطلاعات با نام HMD Meme در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مدعی شده که شرکت در حال آماده کردن یک گوشی نوکیای دیگر برای علاقه‌مندان به این برند قدیمی فنلاندی است.

در جزئیات افشا شده به گوشی HMD 225 4G اشاره شده است که احتمالاً نسخه بازسازی شده و مدرن Nokia 225 4G به شمار آمده و اوایل سال جاری عرضه می‌شود.

نسخه جدید یا ری‌برند شده گوشی Nokia 225 4G
در صورتی که اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط این افشاگر صحیح باشند، گوشی HMD 225 4G به یک صفحه‌نمایش کوچک 2.4 اینچی IPS LCD با حداکثر روشنایی 400 نیت مجهز خواهد شد.

در بخش فنی نیز ادعا شده که این گوشی جدید به یک تراشه Unisoc T107 مجهز شده است که یک پردازنده میان‌رده رایج بین گوشی‌های هوشمند سطح پایین دکمه‌ای محسوب می‌شود.



به گزارش Gizmochina، در بخش دوربین نیز خبری از سنسورهای رده بالا نبوده و تنها یک دوربین 2 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی HD در نظر گرفته شده است. این افشاگر در رابطه با ظرفیت ذخیره‌سازی و جزئیات مرتبط با رم اطلاعات خاصی را به اشتراک نگذاشته است، هرچند با در نظر گرفتن سایر مشخصات و مخاطبان این محصول، نباید انتظار چندانی از آن داشت.




گزینه‌های اتصال گوشی HMD 225 4G شامل بلوتوث 5.0، 4G LTE برای دسترسی به اینترنت، دو اسلات نصب سیم‌کارت و در نهایت جک 3.5 میلی‌متری هدفون هستند. در این پست همچنین به پشتیبانی از رادیو FM و گواهینامه IP52 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار نیز اشاره شده است.

نظر شما در رابطه با اطلاعات افشا شده از گوشی بعدی برند نوکیا چیست؟ آیا شما هم از علاقه‌مندان به گوشی‌های این شرکت فنلاندی هستید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره