نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

دوربین گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ را به صدر DxOmark رساند، البته به نوعی!

منبع
ترنجي
بروزرسانی
دوربین گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ را به صدر DxOmark رساند، البته به نوعی!

ترنجی/ یکی از نقدهای وارده به Galaxy Z Fold 6 را می‌توان آنجایی دانست که مشخصات سخت‌افزاری دوربین‌های آن نسبت به ۲ نسل قبلی خود هیچ تغییری نداشته است. البته نه این‌که چنین روالی قبلا وجود نداشته باشد اما به هر حال وقتی گران‌ترین موبایل سامسونگ را می‌خرید، انتظار ارتقا معنادار حتی در بخش سخت افزار دارید. باید بگویم کره‌ای‌ها با همان سخت‌افزار توانسته‌اند ارتقا خوبی در خروجی بدهند چرا که دوربین گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ را به صدر DxOmark رساند، البته به نوعی!



 امتیاز DxO دوربین گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ
همانطور که مشاهده می‌کنید، گلکسی زد Fold 6 سامسونگ توانسته با امتیاز ۱۳۳ در بخش تست دوربین DxOMark رتبه بهترین دوربین در بین گوشی‌های تاشو تست شده توسط این مرجع را کسب کند.


خب این‌جا چند نکته هم وجود دارد. ابتدا باید بدانیم که اکثر گوشی‌های تاشو بازار چین که سخت‌افزار دوربین قوی‌تری نسبت به Galaxy Z Fold 6 سامسونگ دارند توسط DxOmark تست نشده‌اند.

همچنین امتیاز آن برابر با گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل و حتی گوشی بسیار ارزان‌تر پیکسل 7a همین شرکت است. در نتیجه این صدرنشینی در دسته گوشی‌های تاشو آنچنان غروربرانگیز نیست و سطح پایین دوربین در این دسته محصولات را بیشتر یادآور می‌شود.

در تصویر زیر می‌توانید موقعیت دوربین گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ را در بین رقبا ببینید، جایی که بین گلکسی اس ۲۴ پلاس و آیفون ۱۴ پلاس قرار دارد.



در مقایسه با دوربین گلکسی زد فولد ۵ که در همین مرجع تست شده و امتیاز کلی ۱۲۸ را کسب می‌کند، سامسونگ توانسته پیشرفتی در نسل جدید گوشی‌های تاشو خود و در بخش دوربین ارائه کند.

نظر شما درباره عملکرد دوربین گلکسی زد فولد ۶ چیست؟


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره