نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

زمان انتشار رابط کاربری HyperOS 2.0 شیائومی فاش شد

منبع
آي تي رسان
بروزرسانی
زمان انتشار رابط کاربری HyperOS 2.0 شیائومی فاش شد

آی تی رسان/ پرچمداران جدید سری شیائومی 15 و نسخه آینده رابط کاربری اختصاصی شیائومی موسوم به HyperOS 2.0 موجب محبوبیت گسترده برند چینی در فضای آنلاین شده‌اند.

رابط کاربری HyperOS 2.0 نسخه جانشین HyperOS 1.0 به‌شمار رفته و احتمالا به لطف تغییرات قابل توجه خود تمامی مشکلات موجود در نرم‌افزار فعلی را برطرف می‌کند. پیش از این گزارش شد که شیائومی با عرضه نسخه آینده HyperOS قصد دارد تا مشکل به‌روزرسانی کندتر OTA در HyperOS 1.0 را برطرف نماید.

هیاهوی به‌راه افتاده پیرامون HyperOS 2.0 واقعیت داشته و اکنون طرفداران مشتاقانه منتظر عرضه آن هستند. گزارش‌های پیشین نشان دادند که نسخه جدید رابط کاربری HyperOS احتمالا در جریان رویداد معرفی گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 15 رونمایی خواهد شد. سری شیائومی 15 نخستین گوشی هوشمند شیائومی خواهد بود که به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS 2.0 روانه بازار می‌شود.

در حال حاضر پیرامون زمان انتشار نسخه آینده HyperOS هیچ‌گونه اطلاعات جدیدی در دست نیست. یک وبلاگ‌نویس چینی در شبکه اجتماعی Weibo مدعی شده که HyperOS 2.0 احتمالا در نخستین سالگرد عرضه ورژن قبلی خود یعنی HyperOS 1.0 منتشر خواهد شد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که اولین نسخه HyperOS طی اکتبر سال 2023 و به‌همراه گوشی‌های سری شیائومی 14 در کشور چین عرضه شد.

این اطلاعات با شایعات پیشین مطابقت دارند. تمامی شایعات در کنار یکدیگر نشان می‌دهند که رابط کاربری HyperOS 2.0 همزمان با سری شیائومی 15 در سه ماهه چهارم سال 2024 معرفی خواهد شد. این محصولات به احتمال فراوان طی ماه‌های اکتبر یا نوامبر رسما معرفی می‌شوند.



با این‌حال در رابطه با زمان عرضه HyperOS 2.0 و گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 15 هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی ارائه نشده است. اما سوابق پیشین شیائومی و تمامی شایعات منتشر شده در فضای آنلاین نشان می‌دهند که پیش‌بینی عرضه بر اساس جدول زمانی پیش‌تر اعلام شده تا حد زیادی محتمل خواهد بود. 

بر اساس شنیده‌ها HyperOS 2.0 مجموعه‌ای از بزرگ‌ترین پیشرفت‌ها و تغییرات در عصر نرم‌افزارهای شیائومی را به ارمغان خواهد آورد. HyperOS در ابتدا با هدف رفع مشکلات MIUI و جایگزینی آن عرضه شد. در واقع شیائومی با عرضه این نرم‌افزار تلاش کرد تا هویت جدیدی را برای دستگاه‌های تولیدی خود تعریف نماید.

اگرچه شیائومی برای رابط کاربری جدید خود اهداف جاه‌طلبانه‌ای را ترسیم کرد؛ اما HyperOS در بهترین حالت، پیشرفتی متوسط نسبت به MIUI را به معرض نمایش گذاشت. بسیاری از کاربران در گزارش‌های خود به وجود مشکلات آزاردهنده اشاره کرده‌اند. انتشار کندتر آپدیت‌های OTA یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها پیرامون HyperOS 1.0 به‌شمار می‌رفت. اکنون شیائومی قصد دارد تا با انتشار نسخه جدید HyperOS تمامی این مشکلات را برطرف نماید.

بعلاوه گفته شده که HyperOS نویدبخش نمایش انیمیشن‌های بهبودیافته، سیاست به‌روزرسانی سریع‌تر و بازطراحی جدید برای آیکون برنامه‌ها و نرم‌افزارها خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که نسخه جدید HyperOS تجربه کاربری روان‌تری را به ارمغان بیاورد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره