نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

طراحی و مشخصات تبلت آینده HMD فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
طراحی و مشخصات تبلت آینده HMD فاش شد

ترنجی/ طراحی و مشخصات تبلت آینده HMD به بیرون درز کرده است. این محصول با اسم رمز Scarecro در دست توسعه قرار دارد و تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که نسخه ری‌برند شده هیچ‌کدام از تبلت های نوکیا نخواهد بود و در حقیقت تبلت جدیدی است. برخی از مشخصات HMD Scarecro اما مشابه گوشی هوشمند HMD Skyline است که چندی پیش معرفی شد.

تبلت HMD Scarecro با طراحی مشابه گوشی Skyline از راه می‌رسد
برند HMD تبلت جدیدی را در دست توسعه دارد و هم‌اکنون یک نشت اطلاعاتی، طراحی و مشخصات آن را فاش کرده است. این دستگاه با اسم رمز Scarecro (به معنای مترسک) شناخته می‌شود و دومین تبلت برند HMD خواهد بود. اولین تبلت این برند HMD T21 نام داشت که در حقیقت همان نسخه تغییر نام یافته Nokia T21 بود.


HMD Scarecrow

طراحی و مشخصات این تبلت آینده HMD توسط یک کاربر حاضر در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) با نام smashx_60 منتشر شده است. وی رندر هایی را به اشتراک گذاشته که جزئیات طراحی این محصول را فاش می‌کند. HMD Scarecrow دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی خواهد بود. تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت. این همان چیپست به‌کارگرفته شده در HMD Skyline است. جالب است که این تنها ویژگی مشترک آن با Skyline نیست.

تبلت HMD Scarecrow از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند
اچ‌ام‌دی Scarecrow به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 با فوکوس PDAF مجهز خواهد شد. دوربین اولتراواید موجود در قاب پشتی نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین سلفی این تبلت، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته می‌شود. این دستگاه دارای باتری پرظرفیت ۹,۲۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. HMD Scarecrow از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، NFC و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین از کانکتور هایی برخوردار بوده که می‌توان به وسیله آن، لوازم جانبی را (مانند کیبورد) به HMD Scarecrow متصل کرد.

همان‌طور که Notebookcheck اشاره می‌کند، این تبلت آینده HMD از قلم پشتیبانی کرده و دارای اسپیکر های دوگانه خواهد بود. این محصول به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

تصاویر فاش شده همچنین طراحی HMD Scarecrow را نشان می‌دهند. با توجه به اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که HMD از همان زبان طراحی به‌کارگرفته شده در گوشی Skyline استفاده خواهد کرد. با این حال، مشخص نیست که آیا این تبلت قابلیت «تعمیر آسان» Skyline را دارد یا نه. این دستگاه در رنگ های نارنجی و فیروزه‌ای به دست کاربران خواهد رسید. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی یا قیمت HMD Scarecrow در دست نیست.

نظر شما چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره