نماد آخرین خبر

عرضه مجدد گلکسی بادز 3 پرو پس از برطرف شدن مشکلات کنترل کیفیت آن

منبع
ترنجي
بروزرسانی
عرضه مجدد گلکسی بادز 3 پرو پس از برطرف شدن مشکلات کنترل کیفیت آن

ترنجی/ پس از عرضه Galaxy Buds 3 Pro در ماه گذشته، برخی از خریداران اولیه گزارش دادند که برخی از این دستگاه‌ها مشکلات کنترل کیفیت دارند. پس از گزارش‌های متعدد از چنین مشکلاتی، سامسونگ برای چند هفته عرضه هدفون‌های بی‌سیم پرچمدار جدید خود را متوقف کرد. اکنون، این شرکت عرضه گلکسی بادز 3 پرو را پس از برطرف کردن مشکلات کنترل کیفیت آن مجدداً آغاز کرده است.

عرضه مجدد گلکسی بادز 3 پرو
سامسونگ مجبور شد فروش Galaxy Buds 3 Pro را بلافاصله پس از عرضه آن به‌دلیل برخی مشکلات کنترل کیفیت متوقف کند. در آن زمان، نمایندگان این شرکت ادعا کردند که سامسونگ فرآیند کنترل کیفیت را بهبود بخشیده و شروع به بررسی مجدد دستگاه‌های عرضه‌شده کرده است.

بنابراین، افرادی که این هدفون‌ها را پیش‌سفارش کردند، مجبور بودند چندین هفته منتظر بمانند زیرا سفارش‌هایشان به تأخیر می‌افتد. اکنون، به نظر می‌رسد که کاربران شروع به تحویل Galaxy Buds 3 Pro خود کرده‌اند.

برخی از خریداران تصاویری از Galaxy Buds 3 Pro جدید خود را در Reddit منتشر کرده‌اند. به نظر می‌رسد عرضه این ایربادز در اروپا و ایالات‌متحده از سر گرفته شده است. سایر کاربران نیز گفته‌اند که تاریخ تحویل تخمینی گلکسی بادز 3 پرو آن‌ها تغییر کرده است.

سامسونگ در مورد تأخیر با این خریداران ارتباط برقرار کرده و تاریخ تحویل جدید را 15 آگوست اعلام کرده بود، اما موفق شد هدفون‌ها را زودتر تحویل دهد. یکی از Redditorها ایربادز جدید خود را یک دستگاه اصلاح‌شده می‌نامد، اگرچه کاملاً مشخص نیست که سامسونگ چه اصلاحاتی در این محصول انجام داده است.

ازآنجایی‌که یکی از شکایات اصلی گلکسی بادز 3 پرو، شکننده بودن نوک گوش سیلیکونی بود، یکی از Redditorها نوک گوش را بدون هیچ مشکلی تعویض کرده که نشان می‌دهد سامسونگ یک ایربادز اصلاح‌شده را ارائه کرده است.


عرضه مجدد گلکسی بادز 3 پرو

بنابراین، اگر گلکسی بادز 3 پرو را پیش‌سفارش کرده‌اید و هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، باید وضعیت تحویل را دوباره بررسی کنید.

مشکلات کنترل کیفیت Galaxy Buds 3 Pro شامل شکاف‌های ناهموار، تغییر شکل پوسته پلاستیکی و سطوح مختلف روشنایی در چراغ‌های Blade چپ و راست بود. حتی نوک گوش‌های سیلیکونی نیز شکننده به نظر می‌رسند و زمانی که از محفظه هدفون جدا می‌شوند، مستعد شکستن هستند.

نظر شما درباره عرضه مجدد گلکسی بادز 3 پرو چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره