نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

رندرهای جدید پیکسل واچ ۳ و پیکسل ۹ پرو فولد را ببینید

منبع
ترنجي
بروزرسانی
رندرهای جدید پیکسل واچ ۳ و پیکسل ۹ پرو فولد را ببینید

ترنجی/ به‌لطف ویدئوی تبلیغاتی لو رفته از Pixel Watch 3 و رندر های سری Pixel 9، طراحی این دستگاه های آینده اپل را دیده‌ایم. هم‌اکنون اما رندر های جدیدی از گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد و ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ منتشر شده است.

طراحی پیکسل واچ ۳ کماکان مشابه نسل قبل است
می‌توانید در تصاویر زیر، رندر های جدید پیکسل واچ ۳ را مشاهده کنید. طراحی این ساعت هوشمند آینده گوگل بسیار شبیه نسل قبل به‌نظر می‌رسد. اما گزارش شده که Pixel Watch 3 دارای صفحه نمایش روشن‌تری بوده و احتمالاً حاشیه های باریک‌تری خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد که بند این دستگاه نیز طراحی نسل قبل را حفظ کرده. می‌توان در تصاویر منتشر شده، رنگ‌بندی این ساعت هوشمند آینده گوگل را مشاهده کرد.


Pixel Watch 3


Pixel Watch 3

بر اساس گزارش های منتشر شده، Pixel Watch 3 از تراشه کوالکام ۵۱۰۰ و پردازنده کمکی Cortex M33 برخوردار خواهد بود. این محصول به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی eMMC مجهز می‌شود که مشابه نسل قبل است. پس قدرت محاسباتی این ساعت هوشمند بسیار مشابه نسل قبل خواهد بود.


پیکسل واچ ۳


پیکسل واچ ۳

البته انتظار داریم که Pixel Watch 3 به سیستم عامل Wear OS 5 مجهز شود که بهبود هایی را به همراه خواهد داشت. احتمالاً رفرش‌ریت نمایشگر این ساعت هوشمند از ۳۰ به ۶۰ هرتز ارتقاء یافته است.

رندر های Pixel 9 Pro Fold 
علاوه بر پیکسل واچ ۳، رندر های پیکسل ۹ پرو فولد نیز به‌اشتراک گذاشته شده است، که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، گوگل قصد دارد این تلفن هوشمند تاشو را در دو نسخه ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه کند. انتظار می‌رود که این دو پیکربندی به‌ترتیب ۱,۷۹۹ دلار و ۱,۹۱۹ دلار قیمت داشته باشند.


Pixel 9 Pro Fold


پیکسل ۹ پرو فولد


Pixel 9 Pro Fold

طبق شایعات قبلی، Pixel 9 Pro Fold دارای یک صفحه نمایش ۸ اینچی با ابعاد ۱۴۷ در ۱۴۷ میلی‌متر و وضوح ۲۱۵۲ در ۲۰۷۶ پیکسل خواهد بود. این نمایشگر دارای تراکم پیکسلی 374ppi است که بسیار شبیه به پیکسل فولد به‌نظر می‌رسد.

البته نسل قبل نمایشگر کمی بلندتری داشت. صفحه نمایش بیرونی پیکسل ۹ پرو فولد اندازه ۶.۲۴ اینچی (در مدل قبل ۵.۸ اینچ) دارد و حداکثر روشنایی آن به ۱,۸۰۰ نیت (۱,۲۰۰ نیت در مدل قبلی) می‌رسد.

نظر شما چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم