نماد آخرین خبر

عرضه شیائومی اسمارت بند 9 در خارج از چین از 26 مردادماه آغاز می‌شود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
عرضه شیائومی اسمارت بند 9 در خارج از چین از 26 مردادماه آغاز می‌شود

دیجیاتو/ این دستبند در بازار هلند با قیمت حدوداً ۴۰ یورو به فروش خواهد رسید.

جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی، اسمارت بند 9، ماه گذشته در چین معرفی شد. اخیراً این شرکت روی عرضه آن در بازارهای جهانی ازجمله اروپا نیز کار می‌کند.

طبق اطلاعیه فروشگاه آنلاین شیائومی در هلند، فروش اسمارت بند 9 از 16 آگوست (26 مرداد) آغاز خواهد شد. نسخه عادی این دستبند حدوداً 40 یورو قیمت دارد و نسخه NFC آن کمی گران‌تر خواهد بود. مشتریان می‌توانند دستبند هوشمند شیائومی را در 4 رنگ مشکی، سفید، آبی و صورتی خریداری کنند.

مشخصات شیائومی اسمارت بند 9
نسخه استاندارد و NFC دستبند بدنه فلزی دارد و قبلاً نسخه سرامیکی آن نیز در بازار چین معرفی شده بود؛ البته مشخص نیست که این نسخه سرامیکی به بازار اروپا خواهد آمد یا خیر.

اسمارت بند 9 با صفحه‌نمایش 1.62 اینچی OLED و رزولوشن 192 در 490 پیکسل از راه خواهد رسید و حداکثر روشنایی 1200 نیت را ارائه خواهد داد. انرژی آن نیز از یک باتری 233 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که شارژشدن آن، حدوداً یک ساعت زمان می‌برد.

دستبند جدید شیائومی تا 21 روز شارژدهی دارد و درصورتی‌که نمایشگر همیشه‌روشن فعال باشد، این بازه زمانی به 9 روز کاهش می‌یابد. از طرفی دقت سنسور سنجش ضربان قلب این محصول در مقایسه با نسل قبلی‌اش تا ۱۶ درصد بهبود یافته است. همچنین این دستبند بیش از 150 حالت مختلف برای فعالیت‌های ورزشی دارد. از دیگر مشخصات می‌توان به بلوتوث 5.4 و مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری اشاره کرد.

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، درصورتی‌که مشتریان این دستبند را در روزهای اولیه بخرند، می‌توانند ردمی بادز 4 اکتیو را نیز با تخفیف 85 درصدی و قیمت 1.99 یورو تهیه کنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره