نماد آخرین خبر

Dead Island 2 میزبان حالت نیو گیم پلاس و محتوای بیشتر خواهد بود

منبع
گيم فا
بروزرسانی
Dead Island 2 میزبان حالت نیو گیم پلاس و محتوای بیشتر خواهد بود

گیم فا/ استودیوی Dambuster اعلام کرده است که Dead Island 2 در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۴ (۱ آبان)، با ششمین به‌روزرسانی، حالت نیو گیم پلاس و Horde Mode را دریافت خواهد کرد.
 
طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت رسمی بازی، حالت نیو گیم پلاس با افزودن یک اسلات مهارت جدید و افزایش سطح بازیکن، تجربه جدیدی را رقم می‌زند. همچنین بازیکنان از اسکین‌های جدید، سلاح‌های تازه، و افزایش درجه سختی به همراه دشمنان جدید می‌توانند لذت ببرند.

علاوه بر این، حالت Neighborhood Watch نیز معرفی شده است که یک مود کوآپ محور است، جایی که باید از یک خانه دانشجویی در برابر هجوم زامبی‌ها دفاع کنید. در توضیحات این حالت آمده است که:

با تیم خود برای انجام ماموریت‌ها و قرار دادن تله‌های مرگبار همکاری کنید. سپس آماده شوید برای روز پنجم و نهایی، زمانی که زامبی‌ها با تمام قدرت حمله می‌کنند. اگر دفاع و همکاری تیمی شما به اندازه کافی قوی باشد، ممکن است بتوانید از این مهلکه جان سالم به در ببرید. در طول بازی، قابلیت‌های جدیدی آزاد می‌کنید که هر بار بازی را هیجان‌انگیزتر از قبل می‌کند.
این بازی در آوریل ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵،‌ ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه شد و هم‌اکنون روی سرویس گیم پس نیز در دسترس است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره