نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

گوگل میت یک به‌روزرسانی بزرگ دریافت کرد

منبع
تکفارس
بروزرسانی
گوگل میت یک به‌روزرسانی بزرگ دریافت کرد

تکفارس/ برنامه گوگل میت چند قابلیت جدید برای تماس‌ها دریافت کرده است. میت، برنامه تماس ویدیویی که گوگل چند سال پیش آن را با Duo ترکیب کرد، برای مدیریت هر دو نوع جلسات و تماس‌های ویدیویی شخصی طراحی شده است.

این به‌روزرسانی که طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد، بر جنبه شخصی متمرکز است و یک رابط کاربری جدید به همراه قابلیت‌هایی مانند پیام‌رسانی در حین تماس را فراهم می‌کند، که تا به حال فقط در جلسات در دسترس بودند.


با این به‌روزرسانی جدید، رابط کاربری تماس‌ها بیشتر شبیه به جلسات خواهد شد و کنترل‌های تماس به راحتی در دسترس قرار خواهند گرفت. پیام‌رسانی در حین تماس اکنون پشتیبانی می‌شود، بنابراین می‌توانید لینک‌ها و حتی نظرات ناخوشایند را در حالی که میکروفونتان خاموش است به اشتراک بگذارید. ری اکشن‌های ایموجی نیز در تماس‌های گروهی موجود خواهند بود، امکان اعمال افکت‌هایی مانند پس‌زمینه‌ها و فیلترها را خواهید داشت، و اشتراک‌گذاری صفحه نیز در تماس‌ها ممکن خواهد بود.



ما همگی مانند سال ۲۰۲۰ خیلی مشتاق نشان دادن چهره‌های خود در تماس‌ها نیستیم. به همین منظور، گوگل رابط کاربری برنامه موبایل خود را برای تجربه بهتر در حالت فقط صوتی با دکمه‌های بزرگ‌تر به‌روزرسانی می‌کند. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که می‌توانید به راحتی تماس را از رایانه شخصی به گوشی یا تبلت اندرویدی خود انتقال دهید.

این به‌روزرسانی گامی کوچک در روند کند و ناپایدار ادغام تجربه Duo و Meet به شمار می‌رود. نسخه جدید به تدریج منتشر می‌شود و همه افراد در تماس شما باید نسخه به‌روز شده برنامه را اجرا کنند تا از قابلیت‌های جدید استفاده کنند. ممکن است مدتی طول بکشد تا این قابلیت‌های جدید را مشاهده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره