نماد آخرین خبر

پتنت جدید حلقه هوشمند اپل به ردیابی سلامت و کنترل ویژن پرو اشاره می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
پتنت جدید حلقه هوشمند اپل به ردیابی سلامت و کنترل ویژن پرو اشاره می‌کند

دیجیاتو/ با رقابتی شدن فضای حلقه‌های هوشمند، اپل ظاهراً قصد دارد به این فناوری پوشیدنی فرصت دهد. شواهدی در مورد اینکه عملکرد و ظاهر حلقه هوشمند این برند توسط یک پیتنت به دست آمده است که در ادامه قصد بررسی آن را داریم.

به گزارش ZDNET، اخیراً اپل حق ثبت اختراعی را برای دستگاه حلقه هوشمند خود به دست آورد که شامل اطلاعات بیشتر در مورد سازگاری دستگاه و قابلیت‌های ردیابی سلامتی محصول است. بر اساس این پرونده، حلقه هوشمند کوپرتینویی‌ها می‌تواند داده‌های سلامتی را کنترل کند که مورد استفاده غیر معمول برای چنین دستگاه‌هایی نیست.

به طور خاص، اطلاعات بایگانی نشان می‌دهد که این حلقه می‌تواند شامل حسگرهایی برای ضربان قلب و اکسیژن خون، دو جزء متداول ردیابی سلامتی باشد. سایر حلقه‌های هوشمند از برندهای مختلف، مانند اورا (Oura)، سامسونگ و التراهیومن، اطلاعاتی مانند دمای بدن، ضربان قلب و تغییرات آن، سطح اکسیژن خون، خواب و موارد دیگر را کنترل می‌کنند تا اطلاعاتی در مورد فعالیت و سطح انرژی شما ارائه دهند.


دیگر اطلاعات به‌دست آمده از این پتنت اپل
با‌این‌حال، پرونده حق ثبت اختراع شامل یک مورد استفاده غیرمعمول نیز می‌شود: توانایی کنترل سایر دستگاه‌های اپل، از جمله هدست ویژن پرو. بر اساس این پرونده، کاربر می‌تواند از حلقه هوشمند برای تنظیم صدای بلندگو، تنظیمات لمس، اشاره، یا ورودی روی نمایشگر یا تنظیم خروجی لمسی در دیگر دستگاه‌های اپل استفاده کند.

سامسونگ اولین حلقه هوشمند و یکپارچه‌سازی دستگاه را مشابه آنچه که پتنت اپل شامل می‌شود، ارائه کرده است. در حلقه گلکسی سامسونگ، کاربران می‌توانند با استفاده از ژست انگشت خود با گوشی عکس بگیرند. ثبت اختراع قبلی نشان می‌دهد که حلقه اپل دارای ویژگی تماس پوست به پوست است که شبیه ویژگی حلقه گلکسی سامسونگ است.

اینکه آیا این ایده‌های ثبت شده در پتنت به ثمر می‌رسند یا نه، داستان کاملاً متفاوتی است. طبق گزارش بلومبرگ، اپل به طور فعال در حال توسعه این دستگاه نیست، اگرچه برخی از کارمندان این شرکت در حال پیشبرد این پروژه هستند.

به طور کلی، ثبت اختراع تأیید می‌کند که فضای حلقه هوشمند در حال گرم شدن است. گلکسی رینگ سامسونگ که اخیراً معرفی شد، محبوبیت نسبتاً خوبی بین کاربران پیدا کرده است و برندهای اصلی حلقه هوشمند، مانند Oura، ظاهراً هر هفته در حال توسعه ویژگی‌ها و ارتقاءهای جدید این گجت پوشیدنی‌شان هستند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره