نماد آخرین خبر

مشخصات و تصاویر موتورولا G45 5G فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
مشخصات و تصاویر موتورولا G45 5G فاش شد

ترنجی/ موتورولا، این برند متعلق به لنوو، در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید از سری G است. در حالی که شایعات نشان می‌دادند Moto G35 5G در دست توسعه قرار دارد؛ اما هم‌اکنون گزارشی درباره مشخصات و طراحی موتورولا G45 5G منتشر شده است. تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند نیز به‌طور رسمی تأیید شده؛ با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

نگاهی به مشخصات مورد انتظار موتورولا G45 5G 
دوربین سلفی Motorola Moto G45 5G درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. صفحه نمایش این دستگاه حاشیه های نسبتاً زیادی دارد. ماژول دوربین برجسته این گوشی، دو لنز دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است. این دستگاه در رنگ های آبی، سبز و قرمز قابل تهیه خواهد بود.


همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، موتورولا G45 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح HD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه Snapdragon 6s Gen 3 نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تامین می‌کند. این دستگاه به ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. متاسفانه این گزارش، هیچ اشاره‌ای به حافظه داخلی Moto G45 5G نمی‌کند.

 تاریخ رونمایی موتورولا Moto G45 5G
این گوشی اقتصادی آینده موتورولا از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری و درگاه USB Type-C بهره‌مند خواهد بود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تشخیص عمق، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند وضوح ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

تاریخ رونمایی Motorola G45 5G سی و یکم مرداد ماه خواهد بود 
بر اساس اطلاعات منتشر شده، Motorola G45 5G با قیمت حدود ۱۵,۰۰۰ روپیه (معادل ۱۷۸ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. رسماً تأیید شده است که این تلفن هوشمند در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) و در کشور هند رونمایی خواهد شد.

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره موتورولا G45 5G چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره