نماد آخرین خبر

دانگرید به iOS 17.6 در آیفون دیگر امکان‌پذیر نیست

منبع
تکفارس
بروزرسانی
دانگرید به iOS 17.6 در آیفون دیگر امکان‌پذیر نیست

تکفارس/ در حالی که آپدیت iOS 17.6 در تاریخ ۱۷ آگوست برای دارندگان گوشی‌های آیفون منتشر شد، اکنون اپل دانگرید به این سیستم‌عامل را غیرممکن کرده است.

اپل معمولا ظرف یک یا دو هفته پس از انتشار نسخه جدید iOS، دسترسی به نسخه‌های قدیمی‌تر این سیستم‌عامل را متوقف می‌کند. بدین ترتیب، دانلود و نصب این نسخه‌ها در گوشی‌های آیفون به دلیل بررسی نرم‌افزاری که از سوی سرور انجام می‌شود، امکان‌پذیر نخواهد بود و کاربرانی که آخرین نسخه از iOS را دریافت کرده‌اند، دیگر نمی‌توانند به نسخه‌های قدیمی دانگرید کنند.

جلوگیری از دانگرید به نسخه‌های قدیمی‌تر iOS کاربران را ترغیب می‌کند تا سیستم‌عامل گوشی‌های خود را به‌روز نگه دارند و جدیدترین به‌روزسانی‌های امنیتی را دریافت کنند. گفتنی است که آپدیت iOS 17.6 برای رفع نواقص امنیتی منتشر شد؛ در حالی که iOS 17.6.1 جهت رفع یک باگ در دسترس قرار گرفت که از فعال یا غیرفعال‌سازی قابلیت Advanced Data Protection جلوگیری می‌کرد.

علاوه‌بر این، آپدیت iOS 17.5 باگی را برطرف کرد که موجب می‌شد تا عکس‌های حذف شده مجددا در آیفون ظاهر شوند. با این حال، اپل در زمان انتشار iOS 17.6 ویژگی قابل توجهی معرفی نکرد و تنها بر رفع باگ‌های نامشخص و ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی تمرکز داشت.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره