نماد آخرین خبر

بازی The Plucky Squire از روز عرضه در پلی استیشن پلاس در دسترس است

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی The Plucky Squire از روز عرضه در پلی استیشن پلاس در دسترس است

زومجی/ بازی The Plucky Squire از روز عرضه روی سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد.

بالاخره تاریخ انتشار بازی مورد انتظار The Plucky Squire مشخص شد و زمان زیادی هم تا آن نمانده است. All Possible Futures، توسعه‌دهنده این بازی و Devolver Digital، ناشر آن اعلام کرده‌اند که این بازی اکشن ماجراجویی ماه آینده منتشر می‌شود و همراه‌با این خبر، آن‌ها جزئیات مهم دیگری درباره نسخه پلی استیشن ۵ بازی نیز فاش کرده‌اند.

جیمز ترنر، کارگردان مشترک بازی در وبلاگ پلی استیشن تایید کرد که The Plucky Squire در زمان انتشار ازطریق کاتالوگ بازی‌های پلی استیشن پلاس در دسترس قرار می‌گیرد. این به این معنا است که مشترکین سطوح Extra و Premium پلی استیشن پلاس می‌توانند بدون خرید بازی در روز انتشار، به آن دسترسی داشته باشند.
ترنر نوشت: «ما همچنین بسیار هیجان‌زده‌ایم که اعلام کنیم The Plucky Squire برای اعضای پلی استیشن پلاس رده Extra و Premium به‌عنوان بخشی از کاتالوگ بازی‌های این سرویس در زمان انتشار در دسترس قرار می‌گیرد. بنابراین، اگر عضویت این سرویس را دارید می‌توانید به محض انتشار بازی مستقیما وارد آن شوید. ما مشتاقانه منتظر دعوت از بازیکنان پلی استیشن به سرزمین Mojo هستیم تا به Jot در سفر چندبعدی شگفت‌انگیزش کمک کنند.»


اینکه آیا Devolver Digital و All Possible Futures برنامه‌هایی برای انتشار بازی در سرویس گیم پس ایکس باکس به‌طور همزمان دارند یا خیر هنوز اعلام نشده است اما در پلی استیشن به احتمال زیاد این کار باعث می‌شود تا بازی بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند که خبر خوبی است. به‌خصوص باتوجه‌به بازه زمانی شلوغی که این بازی در آن منتشر می‌شود.

بازی The Plucky Squire در تاریخ ۲۷ شهریور برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره