نماد آخرین خبر

نسخۀ فیزیکی بازی Darkest Dungeon II در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گیم فا/ Skybound Games با همکاری استودیوی Red Hook از انتشار نسخۀ فیزیکی Darkest Dungeon II برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ خبر داده است که در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۴ (۱ آبان ۱۴۰۳) قرار می‌گیرد. پیش‌خرید هم‌کنون باز است. استودیوی Red Hook همچنین تریلر جدیدی را از بازی منتشر کرده که نسخه‌های فیزیکی را نیز به نمایش می‌گذارد.

ایان هاو (Ian Howe)، به عنوان مدیر عامل Skybound Games، اظهار داشت که همکاری خود را یکسال پیش با Red Hook آغاز کردند تا نسخۀ کلکسیونی بازی را منتشر کنند. آن‌ها امیدوارند تا بازیکنان از این نسخه‌های ویژه و تلاشی که برای ساخت آن‌ها شده است، قدردانی کنند.

تایلر سیگمن (Tyler Sigman)، یکی از بنیان‌گذاران و طراح بازی استودیوی Red Hook، از اینکه نسخۀ فیزیکی بازی به‌زودی عرضه می‌شود بسیار هیجان‌زده است:

با اینکه دانلود‌های دیجیتالی بر بازار تسلط دارند، نسخۀ‌های فیزیکی هنوز هم یکی از مولفه‌های مهم در حفظ فرهنگ بازی هستند. با این نسخه‌ها، ابزاری فیزیکی از دنیای یک اثر در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد. Skybound به ما کمک کرد تا Darkest Dungeon II را به شکل ملموسی زنده کنیم و بازیکنان راحت‌تر با دنیای دشوار آن ارتباط برقرار کنند. این نسخه یک یادگاری کلکسیونی به کسانی است که میراث بازی‌های فیزیکی را حفظ می‌کنند.
 
نسخۀ فیزیکی Darkest Dungeon II با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در اکتبر امسال در دسترس قرار می‌گیرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره