نماد آخرین خبر

منتظر نمایش جدید بازی Little Nightmares 3 در افتتاحیه گیمزکام باشید

منبع
زومجي
بروزرسانی
منتظر نمایش جدید بازی Little Nightmares 3 در افتتاحیه گیمزکام باشید

زومجی/ تریلر جدید بازی Little Nightmares 3 قرار است در افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۴ نمایش داده شود.
   
یک بازی دیگر به فهرست بازی‌های بزرگی که قرار است در شب افتتاحیه مراسم گیمزکام به نمایش درآیند، اضافه شد. جف کیلی، تهیه‌کننده و میزبان این مراسم در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که استودیوهای Bandai Namco و Supermassive Games قرار است در تاریخ ۳۰ مرداد یک تریلر جدید از بازی Little Nightmares 3 به نمایش بگذارند.

موضوع جالب توجه این است که استودیو Tarsier که وظیفه ساخت دو نسخه اول این مجموعه بازی را بر عهده داشت، قرار است در همان شب افتتاحیه از بازی ترسناک جدید خود رونمایی کند. بندای نامکو و سوپرمسیو گیمز هم اگر بتوانیم بگوییم که تیزر اخیرا منتشر شده آن‌ها به‌معنی پیشرفت در تولید این بازی است، احتمال دارد که بازی بعدی خود از مجموعه The Dark Pictures به نام Directive 8020 را نیز معرفی کنند.

بازی‌های دیگری که برای نمایش در مراسم افتتاحیه مراسم گیمزکام تایید شده‌اند شامل کال آو دیوتی: بلک آپس ۶، سیویلیزیشن ۷، مانستر هانتر وایلدز، ایندیانا جونز و حلقه بزرگ، مارول رایولز و همچنین Kingdom Come: Deliverance 2 می‌شود. همان‌طور که احتمالا می‌توانید پیش‌بینی کنید، بازی‌های جدیدی هم در صف معرفی در این مراسم هستند که هنوز نام آن‌ها را نمی‌دانیم.

بازی Little Nightmares 3 قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره