نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

مشکل Phone Number Flood و بن‌شدن شماره در تلگرام چگونه برطرف می‌شود؟

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
مشکل Phone Number Flood و بن‌شدن شماره در تلگرام چگونه برطرف می‌شود؟

دیجیاتو/ تلگرام به‌دلایل مختلفی ممکن است شماره شما را بن کند. در این مطلب راه برطرف‌کردن آن را آموزش می‌دهیم.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام ثبت‌نام اکانت جدیدی در تلگرام با پیغام‌هایی ازجمله «Phone Number Flood» و «This phone number is banned» مواجه شوید. در این مطلب به رفع مشکل شماره تلگرام و نحوه برطرف‌کردن این پیغام‌ها می‌پردازیم.

رفع مشکل Phone Number Flood شماره تلگرام

خطای Phone Number Flood زمانی برای شما نمایش داده می‌شود که چندین بار با شماره خود تلگرام را حذف و مجدد نصب‌ کرده باشید. حذف و نصب‌ مجدد تلگرام با یک شماره باعث می‌شود این پلتفرم به فعالیت شما مشکوک شود؛ به‌ همین دلیل شماره شما را برای دوره زمانی محدودی مسدود می‌‎کند.

البته در برخی مواقع، ممکن است ریپورت‌ شدن حساب شما توسط دیگران نیز عامل چنین خطایی باشد. زمانی که دیگران به‌ هر دلیلی شما را ریپورت کنند، شماره شما به لیست اسپم تلگرام اضافه می‌شود و دیگر نمی‌توانید با آن شماره حساب جدیدی ایجاد کنید.

هرچند این مشکل پس از گذشت چند روز برطرف خواهد شد، راه‌حل بسیار ساده‌ای برای رفع مشکل Phone Number Flood در تلگرام وجود دارد، تغییر شماره حساب:

برای استفاده از شماره‌ای که در لیست اسپم قرار گرفته، ابتدا باید از طریق شماره دیگری وارد تلگرام شوید.
سپس وارد تنظیمات شوید و روی شماره خود ضربه بزنید. با این کار، می‌توانید شماره حساب تلگرام خود را تغییر دهید.
در مرحله بعد روی دکمه Change Number ضربه بزنید و شماره خود را وارد کنید.

با این کار، شماره‌ای را که هنگام ثبت‌نام با آن خطای Phone Number Flood نمایش داده می‌شود، به حساب تلگرام خود اضافه کرده‌اید.

رفع مشکل This phone number is banned در تلگرام

در برخی موارد، به‌دلیل نقض قوانین تلگرام شماره‌ شما ممکن است به‌کل بن شود. فعالیت‌های اسپمینگ، اشتراک‌گذاری محتواهای قانونی، فعالیت‌های مخرب و سوءاستفاده از بات‌ها ازجمله دلایل بن شدن شماره شما هستند.

رفع مشکل بن‌ شدن شماره تلگرام
بهترین راه برای اینکه بتوانید شماره خود را از بن‌ شدن خارج کنید، تماس مستقیم با پشتیبانی تلگرام است. اگر تلگرام شما را به‌اشتباه مسدود کرده، می‌توانید از طریق حساب smstelegram در ایکس مشکل خود را با پشتیبانی تلگرام مطرح کنید. البته باید با همان شماره مسدودشده اقدام کنید.

حتی می‌توانید مشکل خود برای ایمیل recover@telegram.org بفرستید. البته باید به این نکته هم توجه کرد که رفع بن شماره در تلگرام ممکن است چندین روز طول بکشد.

مهم‌ترین اصل بن‌ نشدن در تلگرام: رعایت قوانین

تلگرام نیز مانند دیگر سرویس‌های آنلاین قوانین و سیاست‌های خود را دارد که کاربران باید از آن‌ها پیروی کنند. فعالیت‌هایی که با قوانین تلگرام مطابقت ندارند، می‌تواند باعث بن‌ شدن شماره شما شود. در این شرایط، دیگر با شماره خود نمی‌تواند حساب جدیدی بسازید.

در این مطلب، تلاش کردیم راه‌های رفع مشکل شماره تلگرام را توضیح بدهیم که اغلب شامل 2 خطای Phone Number Flood و This phone number is banned می‌شوند. در شرایطی که نمی‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید، ارتباط با واحد پشتیبانی تلگرام بهترین گزینه ممکن محسوب می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر