نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

آپدیت مهم گلکسی S21 FE قابلیت جدید سامسونگ را به آن اضافه کرد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
آپدیت مهم گلکسی S21 FE قابلیت جدید سامسونگ را به آن اضافه کرد

ترنجی/ ویژگی Circle to Search یا “برای جستجو، روش خط بکش” از قابلیت‌های گوگل است که علیرغم ساده و همزمان کارا بودن، در انحصار بعضی گوشی‌های سامسونگ و خود گوگل است. در مجموعه گوشی‌های سامسونگ این قابلیت در حال گسترش بوده و محصولات بیشتری از آن بهره‌مند می‌شوند. به تازگی هم آپدیت مهم سامسونگ گلکسی S21 FE قابلیت Circle to Search را به آن اضافه کرده است.

قابلیت Circle to Search برای گلکسی S21 FE 
سامسونگ در حال حاضر زیرمجموعه ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI خود را برای سری گلکسی اس ۲۱ عرضه کرده است. متأسفانه مدل FE این خانواده کمی مورد بی‌مهری قرار گرفت اما حالا یکی از ویژگی‌های کاربردی مورد انتظار به آن اضافه می‌شود.

گلکسی S21 FE تراشه مشابهی با بقیه اعضای خانواده خود دارد و طبیعتا باید زودتر به این ویژگی مجهز می‌شد، هر چند همانطور که قبلا گفتیم این ویژگی صرفا یک تجربه نرم افزاری بوده و به عنوان میان‌بر دسترسی به جستجوی تصویری گوگل لنز استفاده می‌شود.




سامسونگ قابلیت Circle to Search را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی امنیتی آگوست 2024 برای Galaxy S21 FE ارائه کرده است. این آپدیت نرم افزاری در حال حاضر در ویتنام عرضه می‌شود و باید طی چند روز آینده به بازارهای دیگر نیز برسد. این به‌روزرسانی همچنین بیش از 50 آسیب پذیری امنیتی در اندروید و رابط کاربری One UI سامسونگ را برطرف می کند.

اگر بخواهیم به صورت تکنیکی صحبت کنیم، ویژگی بسیار مفید Circle to Search موضوع جدیدی یا عجیبی نیست و در حقیقت یک میان‌بر برای جستجو تصویری گوگل لنز محسوب می‌شود. با این حال همین میان‌بر می‌تواند مفید ظاهر شود.

ویژگی “دایره بکش و جستجو کن” یا همان Circle to Search قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت محتوای روی صفحه را با یک ضربه یا کشیدن دایره جستجو کنند.

پیش‌تر این قابلیت به گوشی‌های ارزان‌تر سری گلکسی A سامسونگ نیز اضافه شده بود و انتطار می‌رود در روزهای آتی محصولات بیشتری از این برند کره‌ای آن را دریافت کنند.

نظر شما درباره آپدیت‌های سامسونگ و اضافه شدن ویژگی‌های جدید به دستگاه‌های قدیمی چیست؟


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره