نماد آخرین خبر

تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی تب S10 سامسونگ فاش شد

منبع
تکفارس
بروزرسانی
تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی تب S10 سامسونگ فاش شد

تکفارس/ به تازگی تصویر تبلیغاتی دو مدل اولترا و پلاس از سری گلکسی تب S10 سامسونگ فاش شده است که نشان می‌دهد این سری شامل مدل استاندارد نخواهد بود.

مدل اولترا و پلاس گلکسی تب S10 به ترتیب در سمت چپ و راست تصویر زیر قرار دارند و سامسونگ تنها مدل اولترا را به نمایشگر ناچ دار مجهز کرده است. ناگفته نماند که پیش از این، شاهد استفاده از نمایشگر ناچ دار در تبلت گلکسی تب S9 اولترا سامسونگ بودیم. با این حال، طراحی تبلت‌های جدید سامسونگ شباهت زیادی به مدل‌های نسل پیشین آن‌ها دارد.


به نظر می‌رسد سامسونگ تمایلی به ایجاد تغییرات بزرگی در طراحی سری گلکسی تب S10 نداشته و تنها مدل استاندارد را از این سری حذف کرده است. انتظار می‌رود تبلت‌های جدید این شرکت در ماه اکتبر در دو رنگ نقره‌ای و مشکی روانه بازار شوند. گفتنی است که مدل‌های سری گلکسی تب S10 اخیرا گواهی ۳C چین را دریافت کرده‌اند که که این اتفاق نشان می‌دهد آن‌ها مانند نسل پیشین خود از شارژ سیمی ۴۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد.


البته تبلت‌های جدید سامسونگ به همراه شارژ عرضه نمی‌شوند و مشتریان باید آن را جداگانه تهیه کنند. اگرچه در زمان عرضه سری گلکسی تب S10 سامسونگ به احتمال زیاد تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک معرفی شده است، اما هر دو مدل اولترا و پلاس از این سری به تراشه دایمنستی +۹۳۰۰ مجهز خواهند بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره