نماد آخرین خبر

فیل اسپنسر درباره عرضه بازی ایندیانا جونز برای PS5 توضیح می‌دهد

منبع
زومجي
بروزرسانی
فیل اسپنسر درباره عرضه بازی ایندیانا جونز برای PS5 توضیح می‌دهد

زومجی/ فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود درباره معرفی بازی جدید ایندیانا جونز برای کنسول PS5 و سیاست‌های ایکس باکس درباره آن اظهارنظر کرد.
   
فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت در جریان گزارش زنده ایکس باکس از مراسم گیمزکام 2024 اظهار داشت که تصمیم برای عرضه بازی Indiana Jones and the Great Circle برای کنسول پلی استیشن 5، به‌دنبال موفقیت بازی‌های انحصاری ایکس باکس روی پلتفرم‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ صورت گرفته است. اسپنسر در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به عرضه‌ی بازی‌هایی مانند Hi-Fi Rush و Pentiment یا Sea of Thieves و Grounded روی کنسول PS5 و نینتندو سوییچ، در اینباره می‌گوید:

«در خصوص اعلام عرضه‌ی بازی برای پلی استیشن باید گفت که سال گذشته ما چهار بازی را در پلتفرم‌های دیگر عرضه کردیم که دو مورد از آن‌ها برای نینتندو سوییچ و هر چهار بازی روی PS5 در دسترس قرار گرفتند. ما در آن زمان هم اعلام کردیم که هدف از این کار بررسی نتایج و میزان موفقیت این قبیل تصمیمات است. فکر می‌کنم در نمایشگاه هم گفتم که ما از تجربیاتمان به این نتیجه رسیدیم که در آینده بیشتر این کار را انجام خواهیم داد.»

اسپنسر در ادامه خاطر نشان کرد که موفقیت عرضه‌ی چهار بازی ایکس باکس در پلتفرم‌های دیگر، نشان‌دهنده قوی‌تر شدن فرنچایزهای ایکس باکس است.

«این موضوع درباره سیاست‌های ما در مایکروسافت کاملاً درست است که سطح انتظارات و هدف گذاری‌ها برای نتیجه‌ای که باید به شرکت ارائه‌ کنیم، بسیار بالا است. به‌دلیل اینکه شرکت به‌صورت همه جانبه از ما حمایت می‌کند و من اینطور به قضیه نگاه می‌کنم که چطور می‌توانیم بازی‌های خود را به قوی‌ترین شکل ممکن برسانیم و از رشد مستمر پلتفرم‌های خود روی کنسول، پی سی و کلاود اطمینان حاصل کنیم. فکر می‌کنم این یک استراتژی است که برای ما ثمربخش خواهد بود.»

بازی Indiana Jones and the Great Circle در جریان رویداد گیمزکام برای پلی استیشن 5 نیز معرفی شد. البته ایکس باکس و پی سی این بازی را در تاریخ نهم دسامبر (۱۹ آذر) دریافت خواهند کرد؛ درحالی که کاربران PS5 باید تا بهار سال ۲۰۲۵ منتظر بمانند. این بازی جزء برنامه‌های ایکس باکس برای نمایش روز ۲۳ اوت (۲ شهریور) گیمزکام نیز محسوب می‌شود. بنابراین احتمالاً باید انتظار نمایش بیشتر از گیم‌پلی بازی را داشته باشیم.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره