نماد آخرین خبر

تریلر جدید Exoborne گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ استودیوی شارکموب به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از Exoborne منتشر کرده است که در آن سازندگان به شرح ویژگی‌های بازی می‌پردازند.
   
توسعه‌دهندگان بازی Exoborne در رویداد فیوچر گیمز مصاحبه‌ای انجام دادند و مهم‌ترین قسمت‌های این مصاحبه را در ویدیو گیم‌پلی جدیدی با طرفداران به اشتراک گذاشتند. مارتین هالتبرگ و پتر منرفلت، بنیان‌گذاران استودیو به همراه برینلی گیبسون، تهیه‌کننده اجرایی بازی در مورد جنبه‌های مختلف Exoborne صحبت کردند.

داستان Exoborne در یک خط زمانی موازی روایت می‌شود؛ جایی‌که بشریت در آینده‌ای نزدیک با یک فاجعه اقلیمی روبه‌رو خواهد شد. در تلاش برای مبارزه با فاجعه آب و هوایی، انسان‌ها چیزی به نام Project Rebirth را امتحان می‌کنند که درنهایت منجر به وقوع فاجعه‌ای حتی بدتر می‌شود.

یکی از ویژگی‌های کلیدی Exoborne جهان آن است. طبیعت پویای این بازی بر سیستم مبارزات آن تاثیر می‌گذارد؛ به‌عنوان مثال هنگامی که در حال غارت یک منطقه هستید ممکن است کل آن منطقه در یک گردباد عظیم گرفتار شود و اولویت‌های شما را به سرعت تغییر دهد. بازی Exoborne در تاریخی نامعلوم برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره