نماد آخرین خبر

بازی Indiana Jones قابلیت تکرارپذیری بالایی دارد

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی Indiana Jones قابلیت تکرارپذیری بالایی دارد

زومجی/ کارگردان Indiana Jones and the Great Circle می‌گوید این بازی محتوای بسیار زیادی دارد و ممکن است بخواهید چندین‌بار آن را تجربه کنید.
   
Indiana Jones and the Great Circle از استودیوی ماشین گیمز دارای گیم‌پلی شوتر اول‌شخص، پلتفرمینگ، حل پازل و نبردهای تن‌به‌تن است. تیم سازنده مدتی پیش تایید کردند که این بازی یک تجربه خطی خواهد بود؛ اما در قسمت‌هایی از نقشه نیز حالت نیمه‌باز به خود خواهد گرفت و می‌توانید مناطق وسیعی را کاوش کنید.

جنز اندرسون، کارگردان مراحل بازی هنگام صحبت با IGN در رویداد گیمزکام گفت: «Indiana Jones and the Great Circle تکرارپذیری بسیار بیشتری در مقایسه با آثار قبلی ما خواهد داشت. در این بازی می‌توانید به عقب برگردید و مناطق قبلی را دوباره مرور کنید تا تمامی محتوای موجود در آن‌ها کشف شود.

توانایی بازبینی مناطق قبلی مشابه ویژگی Chapter Select در سایر بازی‌ها است. هنگام برگشت به عقب همه تجهیزات و مهارت‌های خود را به‌همراه خواهید داشت. افرادی که فقط می‌خواهند داستان بازی کشف کنند تجربه کوتاه‌تری در انتظارشان خواهد بود؛ اما اگر می‌خواهید تمامی اسرار و معماهای بازی را بفهمید شاید مجبور شوید چندین‌بار آن را تجربه کنید.»

Indiana Jones and the Great Circle در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۹ آذر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، سرویس گیم پس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و دارندگان نسخه‌های Premium و Collector سه روز زودتر می‌توانند آن را تجربه کنند. این بازی نهایتا در بهار ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره