نماد آخرین خبر

تاریخ عرضه بازی Koira با انتشار یک تریلر اعلام شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ استودیوی تولیما و شرکت دونت ناد به وسیله یک تریلر از تاریخ انتشار بازی Koira رونمایی کردند.
   
در جریان رویداد گیمزکام استودیوی تولیما و شرکت دونت ناد تریلر جدیدی از بازی Koira را با طرفداران به اشتراک گذاشتند و تاریخ انتشار آن را اعلام کردند. بازی Koira داستان یک روح جنگلی و دوست توله‌سگ جدیدش را دنبال می‌کند که در سرزمین‌های اسرارآمیز سفر می‌کنند تا به قلب جنگلی مسحور شده برسند.

در طول مسیر باید پازل‌های متنوعی را حل کنید؛ با موجودات تعامل داشته باشید و از شکارچیان و سایر خطرات دوری کنید. بازی Koira در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۵ (۲۸ فروردین ۱۴۰۴) برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. دموی آن نیز هم‌اکنون در پلتفرم استیم قابل تجربه است.

در توضیحات بازی آمده است: «Koira یک اثر ماجراجویی است که داستان روح جنگل و دوست توله‌سگ جدیدش را دنبال می‌کند. آن‌ها با یکدیگر همراه می‌شوند تا در قلب جنگلی مسحور شده به امنیت برسند. پازل‌های باستانی را حل کنید؛ با موجودات جنگلی دوست شوید و سعی کنید راه خود را به خانه بیابید. در این حین باید از خطرات نیز اجتناب کنید؛ زیرا شکارچیان در سایه‌ها کمین کرده‌اند.»

شرکت دونت ناد بیشتر به‌خاطر بازی Life is Strange و دنباله آن شناخته می‌شود. Koira دومین بازی منتشر شده توسط این شرکت پس از Gerda: A Flame in Winter در سال ۲۰۲۲ خواهد بود. تولیما نیز یک استودیوی بازی‌سازی نوپا است که در بروکسل واقع شده است و Koira اولین بازی آن‌ها خواهد بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره