نماد آخرین خبر

بازی جدید سازندگان Little Nightmares به نام Reanimal معرفی شد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

دیجی کالا/ سبک ترسناک همواره طرفداران خاصی در دنیای گیمینگ داشته و همین موضوع باعث شده که ما شاهد عرضه بازی‌های مختلف با حالت‌های متفاوت در این سبک باشیم. حال نوبت به ترکیب کردن سبک همکاری (Co-Op) با ترسناک رسیده و بازی ری‌انیمال (Reanimal) معرفی شده است.

بازی ری‌انیمال توسط شرکت Tarsier ساخته شده و ناشر آن هم شرکت THQ است. این بازی در سبک همکاری و ترسناک بوده که قرار است برای کنسول‌های نسل نهمی در کنار کامپیوتر عرضه شود. هنوز تاریخ عرضه رسمی این بازی اعلام نشده و در نتیجه نمی‌توان گفت که بازی در سال آینده میلادی عرضه خواهد شد یا نه ولی بازی در حال حاضر در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

بازی ری‌انیمال توسط سازندگان کابوس‌های کوچک (Little Nightmares) طراحی شده و قرار است شما را به یک سفر جدید و هیجان انگیز ببرد. در این بازی که به شکل همکاری طراحی شده شما در نقش یک خواهر و برادر هستید که به یک سفر در جهنم خواهند رفت تا دوست گم شده خود را پیدا کنند.

شما باید با استفاده از قایق یا با پای پیاده دنیای این بازی را بگردید. نکته اینجاست که شما باید از تمام توانایی خود برای دوام آوردن استفاده کرده و تلاش کنید از تمام چالش‌های این بازی عبور کنید. همکاری در بازی ری‌انیمال کلید اصلی پیروزی است و شما باید تلاش کنید که به بهترین نحو با یکدیگر کار کرده تا کمتری آسیب را در این دنیای ترسناک دریافت کنید.


زبان طراحی همیشگی شرکت Tarsier در این بازی هم وجود دارد که باعث جذابیت آن شده است.
بازی از لحاظ روند کلی شباهت زیادی به مجموعه کابوس‌های کوچک دارد. جایی که امید حرف اول را زده و شما در کنار دو کودک باید تلاش کنید در این دنیای تاریک حرکت بکنید. در نتیجه کاربر با کرکترهای بازی ارتباط خاصی بر قرار کرده و در تلاش است که آن‌ها را نجات دهد. نکته اینجاست که تمامی کارهای شما باید در تلاش برای حفاظت از این دو شخصیت و حرکت در مسیر باشد. در نتیجه هوشمندانه باید عمل بکنید.

بازی ری‌انیمال در سبک ترسناک است. در نتیجه دنیای بازی بسیار تاریک و پر از وقایع عجیب است. حال این شما هستید که باید با این اتفاقات کنار آمده و تلاش کنید در دنیای بازی پیشرفت بکنید. مسیر اصلی، تنها بخشی از بازی است و برای اینکه شما تجربه کامل را داشته باشید، باید به طور کامل در دنیای بازی بگردید.

شرکت Tarsier سبک خاص طراحی خود را وارد این بازی کرده است. در نتیجه کاربران با یک طراحی آشنا و در عین حال خاص روبرو هستند که قرار است تجربه خاصی را در اختیار آن‌ها قرار بدهد. بحث اصلی اینجاست که طراحی شرکت Tarsier از ترس‌های کرکترهای اصلی بازی استفاده کرده و آن را در طور بازی به کاربر نشان می‌دهد.

همانطور که گفتیم بازی ری‌انیمال دارای حالت همکاری است. در نتیجه شما به تنهایی این بازی را تجربه نکرده و می‌توانید با کمک دوستتان وارد این بازی بشوید. نکته اینجاست که برای پیشرفت در بازی شما نیاز به یک یار دارید. در نتیجه بازی ری‌انیمال را با دوستان تجربه کنید و آن‌ها را نیز در دنیای این بازی با خود شریک کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره