نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

مشخصات گوشی اقتصادی ریلمی Note 60 لو رفت

منبع
ترنجي
بروزرسانی
مشخصات گوشی اقتصادی ریلمی Note 60 لو رفت

ترنجی/ ریلمی رده جدید محصولات خود را با نام Note معرفی اواخر سال گذشته معرفی کرد. این محصولات به مانند اکثر محصولات این برند، اقتصادی محسوب می‌شوند. به تازگی مشخصات گوشی اقتصادی ریلمی Note 60 لو رفته است، این محصول جدیدترین عضو خانواده مذکور خواهد بود.

مشخصات گوشی ریلمی Note 60
تنها هفت ماه پس از عرضه نوت 50، ریلمی ظاهراً جانشین این محصول یعنی نوت 60 را در اندونزی آماده عرضه دارد. این شرکت هنوز معرفی رسمی ارائه نکرده است، اما چندین لیست از خرده فروشان محلی در اینستاگرام بیشتر مشخصات گوشی را نشان می دهد.

این گوشی با یک صفحه نمایش 6.74 اینچی IPS LCD و رفرش‌ریت 90 هرتز ارائه می‌شود که شاید باید گفت متاسفانه رزولوشن HD+ دارد. Realme ویژگی «لمس هوشمند آب باران» را به اضافه کرده که امکان استفاده آسان‌تر با انگشتان خیس را فراهم می کند. این گوشی همچنین دارای گواهی IP64 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است.


قاب پشت تلفن دارای یک ماژول دوربین بازطراحی شده است که یک دوربین اصلی نامتعارف 32 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال 10 برابر در کنار یک سنسور ثانویه نامشخص را در خود جای داده است.

با وجود برچسب قیمت مقرون به صرفه، نوت 60 به طور شگفت انگیزی دارای یک فریم فلزی است که یک پله بالاتر از ساختار پلاستیکی Note 50 قرار می‌گیرد. این دستگاه با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود.

منبع انرژی دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده اما سرعت شارژ به 10 وات محدود شده است. امنیت توسط حسگر اثرانگشت خازنی روی لبه دستگاه تامین می‌شود. همچنین باز کردن قفل چهره با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ممکن است.

قیمت ریلمی نوت ۶۰ چقدر است؟
شما می‌توانید ریلمی نوت ۶۰ را در ۲ رنگ آبی و مشکی بخرید. همچنین قیمت غیررسمی آن برای بازار اندونزی به قرار زیر است:

۱- مدل ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۹۰ دلار

۲- مدل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۰۳ دلار

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی ریلمی چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره