نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

سونی، اوپو و هواوی جوایز EISA 2024 را درو کردند

منبع
زوميت
بروزرسانی
سونی، اوپو و هواوی جوایز EISA 2024 را درو کردند

زومیت/ سونی، آنر و هواوی با گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند خود، جوایز این دوره‌ی انجمن تصویربرداری و صدای اروپا (EISA) را به‌دست آوردند.
 
انجمن تصویربرداری و صدای اروپا (EISA) بهترین محصولات سال را در ۶ بخش مختلف معرفی کرد. در بخش دستگاه‌های همراه، شاهد حضور پررنگ برندهای مطرحی مانند آنر، اوپو و هواوی در کنار پرچمدار سونی بودیم.

جایزه‌ی بهترین گوشی هوشمند به‌طور کلی به آنر مجیک ۲۰۰ پرو رسید. اوپو Reno 12 پرو نیز به‌لطف هوش مصنوعی توانمند خود، عنوان بهترین گوشی هوش مصنوعی را کسب کرد. در بخش ساعت‌های هوشمند، نسخه‌ی Space Edition هواوی واچ ۴ پرو خوش درخشید و جایزه‌ی بهترین ساعت هوشمند را از آن خود کرد.


اما چرا سونی اکسپریا وان مارک ۶ به‌عنوان بهترین گوشی هوشمند برای سازندگان محتوا لقب گرفته است؟ گوشی سونی به لطف دوربین سه‌گانه با لنزهای زایس و پوشش Exmor T، گزینه‌ای ایدئال برای عکاسان و فیلم‌برداران به‌شمار می‌رود. لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال پیوسته‌ی ۳٫۵ تا ۷٫۱ برابری و اپلیکیشن جامع دوربین، تمام نیازهای تولیدکنندگان محتوا را برآورده می‌کند. همچنین، اسپیکرهای خوش‌صدا و امتیاز بالای Active Use Score از دیگر نکات مثبت پرچمدار سونی محسوب می‌شوند.


آنر مجیک ۲۰۰ پرو با سیستم دوربین سه‌گانه‌ی کارآمد و طراحی چشم‌نواز، توجه داوران EISA را به خود جلب کرد. حالت پرتره‌ی منحصربه‌فرد گوشی آنر، تصاویری شبیه به خروجی استودیوهای عکاسی حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

جایزه‌ی بهترین گوشی هوش مصنوعی، از بخش‌های جدید EISA به‌شمار می‌رود. اوپو Reno 12 پرو با قابلیت AI Eraser 2.0 که اشیاء ناخواسته را از تصاویر حذف می‌کند و همچنین AI Clear Face که باعث افزایش وضوح و کاهش اعوجاج در ناحیه‌ی صورت در عکس می‌شود، توانست این جایزه را از آن خود کند.

هواوی واچ ۴ پرو Space Edition، به لطف حاشیه‌ی سرامیکی دو رنگ (قرمز و مشکی) که طی فرایندی پیچیده و ۷ روزه ساخته می‌شود، توانست عنوان بهترین ساعت هوشمند این دوره‌ی EISA را کسب کند. نکته‌ی مهم اینکه حاشیه‌ی ساعت هوشمند هواوی براساس ادعای این شرکت صرفاً رنگ‌آمیزی نشده و فرایندی خاص را پشت سر گذاشته است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره