نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

گوشی مفهومی جذاب تکنو با قابلیت دو بار تاشدن؛ با فانتوم آلتیمیت 2 آشنا شوید

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

دیجیاتو/ درحالی‌که گوشی‌های تاشو فعلی هنوز چندان بین کاربران جا نیفتاده‌اند، حالا برخی برندها روی ساخت و عرضه گوشی تاشو با دو لولا کار می‌کنند. در گزارش قبلی، از برنامه‌های هواوی برای عرضه چنین دستگاهی گفتیم و حالا دیگر برند چینی بازار، تکنو (Tecno)، طرح مفهومی دستگاه دو بار تاشو خود را با نام فانتوم آلتیمیت 2 به نمایش گذاشته است.

با تماشا ویدئو رسمی تکنو در یوتوب، ضخامت اندک (۱۱ میلی‌متری) دستگاه را می‌بینید که گوشی تاشو جذاب تکنو را با وجود دو بار تاشدن، باریک‌تر از گلکسی زد فولد 6 و پیکسل 9 پرو فولد نشان می‌دهد.

مشخصات گوشی مفهومی فانتوم آلتیمیت 2
دستگاه مفهومی تکنو نمایشگر 6.78 اینچی OLED خواهد داشت و بعد از باز‌کردن کامل گوشی، کاربران با صفحه‌نمایش 10 اینچی با وضوح 3K مواجه خواهند شد.

نگرانی‌هایی پیرامون مقاومت و کیفیت دستگاه پس از باز‌کردن مداوم آن وجود دارد؛ اما تکنو ادعا کرده که لولاهای به‌کاررفته کیفیت بالایی خواهند داشت و شکافی هم در زمان بستن دستگاه دیده نخواهد شد. البته برای تأیید این ادعا، باید تا عرضه نسخه فیزیکی آن صبر کنیم.

این دستگاه کاربردی در سه‌حالت قابل استفاده خواهد بود و شما می‌توانید از آن مثل لپ‌تاپ خود استفاده کنید یا با تنظیم یکی از نمایشگرها به‌عنوان پایه، با یک حالت چادرمانند گوشی را مقابل خود قرار دهید. سیستم‌ نرم‌افزاری تکنو نیز به‌گونه‌ای طراحی شده تا با هر کدام از این حالت‌ها، شکل‌وشمایل مخصوص آن‌ها را به خود بگیرد و تجربه کاربری را بالا ببرد.

به‌جز دوربین‌های 50 مگاپیکسلی، تکنو اطلاعات دیگری را درباره مشخصات این دستگاه مفهومی به اشتراک نگذاشته است. از طرفی تاریخ ساخت این گوشی مفهومی هنوز مشخص نیست؛ هرچند احتمالاً قیمت بالای این دسته از گوشی‌ها، موقعیت آن‌ها را در بازار تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره