نماد آخرین خبر

سامسونگ: استفاده از شارژر تقلبی باعث کنده‌شدن رنگ فریم گلکسی زد فولد ۶ شده است

منبع
زوميت
بروزرسانی
سامسونگ: استفاده از شارژر تقلبی باعث کنده‌شدن رنگ فریم گلکسی زد فولد ۶ شده است

زومیت/ استفاده از شارژرهای تقلبی باعث کنده‌شدن رنگ فریم گلکسی زد فولد ۶ می‌شود.
 
برخی از خریداران گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ متوجه شده‌اند که رنگ فریم دستگاه‌ پوسته‌پوسته می‌شود؛ مشکلی که سامسونگ آن را به شارژرهای تقلبی و لوازم جانبی دیگر نسبت می‌دهد.

مشکل کنده‌شدن رنگ گوشی ۱۹۰۰ دلاری سامسونگ توسط تعدادی از کاربران ردیت گزارش شده است. دیدن چنین اتفاقی در هر گوشی هوشمندی ناامیدکننده خواهد بود؛ اما پذیرش آن برای گوشی گران‌قیمتی مثل گلکسی زد فولد ۶ سخت‌تر است.

سامسونگ در صفحه‌ی پشتیبانی خود توضیح می‌دهد که استفاده از «شارژرهای پرسرعت تقلبی که به‌درستی سیستم اتصال به زمین را پیاده‌سازی نکرده‌اند» می‌تواند بر پوشش آنودایز گلکسی زد فولد ۶ تأثیر بگذارد و منجر به کنده‌شدن رنگ شود.


Reddit

سامسونگ می‌گوید مشکل مذکور ممکن است هنگام استفاده از ماساژورهای EMS که توسط گوشی تغذیه می‌شود نیز اتفاق بیفتد. سامسونگ برای رفع مشکل به کاربران پیشنهاد می‌کند که حتما از شارژرهای اصلی شرکت استفاده کنند.


Reddit

به‌گفته‌ی سامسونگ: «به‌طور کلی، اگر یک شارژر متفرقه از شرکتی معتبر و دارای کیفیت بالا باشد و از استاندارد Qi پیروی کند، استفاده از آن برای شارژ دستگاه‌های گلکسی نباید مشکلی ایجاد کند؛ اما شارژرهای تقلبی‌ای در بازار وجود دارند که این الزامات را برآورده نمی‌کنند و می‌توانند فلز دستگاه را دچار خوردگی کنند؛ آسیبی که می‌تواند ناشی از نشتی در جریان الکتریکی باشد.»

مشکل کنده‌شدن رنگ فریم گوشی بر اثر استفاده از شارژرهای متفرقه تاکنون در گوشی‌های سامسونگ سابقه نداشته؛ به‌خصوص با توجه به اینکه سامسونگ پیش‌تر گفته بود گلکسی زد فولد ۶ از «آزمایش‌های سخت‌گیرانه‌ای» عبور کرده است.

سامسونگ به مشتریان آسیب‌دیده می‌گوید که به نزدیک‌ترین نمایندگی برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر مراجعه کنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره