نماد آخرین خبر

مدیر ارشد CrowdStrike برای ارائه شهادت به کنگره آمریکا احضار شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
مدیر ارشد CrowdStrike برای ارائه شهادت به کنگره آمریکا احضار شد

دیجیاتو/ یکی از مدیران ارشد شرکت CrowdStrike به کمیته امنیت ملی کنگره آمریکا احضار شده تا درباره اختلال اخیر ویندوز شهادت بدهد. این شرکت از اصلی‌ترین متهمان اختلال جهانی سیستم‌عامل ویندوز در ژوئیه گذشته است.

به گزارش The Verge، پیش‌ازاین قرار بود «جورج کرتز»، مدیرعامل CrowdStrike، شخصاً برای ارائه شهادت در این زمینه به کنگره آمریکا احضار شود اما نام او در لیست افراد احضارشده دیده نمی‌شود. براین‌اساس، «آدام میرز»، معاون ارشد عملیاتی CrowdStrike، باید ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) برای ارائه شهادت در کمیته امنیت ملی کنگره آمریکا حاضر شود.

قانون‌گذاران نگران رخ‌دادن رویدادهای مشابه CrowdStrike در آینده هستند
سناتور «مارک گرین»، رئیس کمیته امنیت ملی کنگره آمریکا دراین‌باره گفت او انتظار داشته مدیرعامل CrowdStrike برای ارائه شهادت حاضر شود اما این شرکت اعلام کرده آدام میرز مناسب‌ترین شخص برای ارائه توضیحات در این زمینه است. او در ادامه گفت، مردم آمریکا باید بدانند این حادثه چطور اتفاق افتاده و شرکت CrowdStrike برای جلوگیری از تکرار اختلال‌هایی مشابه در آینده چه تدبیری اندیشیده است.


مارک گرین همچنین در بیانیه دیگری گفت اختلال اخیر CrowdStrike که بیش از ۸.۵ میلیون دستگاه را تحت‌تأثیر قرار داد، لزوم ارتقای امنیت سایبری و انعطاف‌پذیری در تهدیدات فزاینده را نشان می‌دهد. این سناتور در ادامه گفت اتکای فزاینده به سیستم‌های فناوری اطلاعاتی که به هم پیوسته‌اند، سطح خطر را گسترش داده است.

«اندرو گاربارینو»، سناتور جمهوری‌خواه از نیویورک که ریاست کمیته فرعی امنیت سایبری و حفاظت از زیرساخت‌های کنگره آمریکا را برعهده دارد، نیز دراین‌باره گفت جلسه آینده فرصت مهمی است که بفهمیم این شرکت برای جلوگیری از تکرار نشدن چنین اتفاقاتی چه کارهایی کرده است. گاربارینو گفت دشمنان ایالات متحده احتمالاً اختلال CrowdStrike را زیر نظر داشته‌اند و حالا می‌دانند یک آپدیت معیوب نرم‌افزاری می‌تواند چه تأثیراتی بر زیرساخت‌های حیاتی کشور بگذارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره