نماد آخرین خبر

آیفون 16 پرو را در رنگ تیتانیوم طلایی جدید آن ببینید

منبع
ترنجي
بروزرسانی
آیفون 16 پرو را در رنگ تیتانیوم طلایی جدید آن ببینید

ترنجی/ زمانی که اپل آیفون 16 پرو خود را در تاریخ 9 سپتامبر/19 شهریور رونمایی کند، انتظار می‌رود که رنگ جدید تیتانیوم طلایی به این سری اضافه شود. بااین‌حال، تاکنون دید دقیقی در مورد اینکه این رنگ طلایی چگونه خواهد بود، وجود نداشته است. شایعات از مجموعه رنگ‌های برنزی تا قهوه‌ای متفاوت است. اکنون اما، همان منبعی که سال گذشته به‌درستی رنگ تیتانیوم خاکستری آیفون 15 پرو را پیش از معرفی رسمی آن فاش کرده بود، رنگ Gold Titanium آیفون‌های امسال را نیز منتشر کرده است.

رنگ تیتانیوم طلایی آیفون 16 پرو
9to5Mac به‌تازگی براساس اطلاعات ارائه‌شده توسط منبعی دقیق، تصویری از رنگ طلایی شایعه‌شده برای آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس را به اشتراک گذاشته است. این نشریه معتقد است که این تصویر احتمالاً دقیق‌ترین نما از آیفون جدید خواهد بود چراکه دکمه کپچر آن نیز در آن به‌چشم می‌خورد.

مدل‌های iPhone 15 Pro اولین آیفون‌هایی بودند که از زمان آیفون X در رنگ طلایی عرضه نشدند. اضافه‌شدن گزینه رنگ طلایی برای مدل‌های آیفون 16 پرو اما نشان‌دهنده بازگشت به روال گذشته اپل در ارائه این رنگ برای آیفون‌های پرو خود است.


شایعات زیادی در مورد عرضه مدل‌های iPhone 16 Pro در رنگ طلایی یا برنزی وجود دارد که انتظار می‌رود جایگزین تیتانیوم آبی شود. رویداد اپل در تاریخ برگزار 19 شهریور خواهد شد؛ بنابراین حدود یک هفته تا آن فاصله داریم.

اگر واقعاً آیفون 16 پرو طلایی این‌گونه باشد، در مقایسه با برخی از نمونه‌های ساختگی طلایی تیره‌تر که دیده‌ایم، چه احساسی نسبت به آن دارید؟ آیا اپل باید این رنگ را Desert Titanium بنامد؟

نظر شما درباره رنگ جدید طلایی iPhone 16 Pro چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره