نماد آخرین خبر

اپل ظاهراً روی نسخه جدید و ارزان‌تر مجیک کیبورد آیپد کار می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
اپل ظاهراً روی نسخه جدید و ارزان‌تر مجیک کیبورد آیپد کار می‌کند

دیجیاتو/ این کیبورد جدید در میانه‌های سال ۲۰۲۵ روانه بازار می‌شود.

بر اساس آخرین گزارش بلومبرگ، اپل درحال کار روی نسخه جدید مجیک کیبورد برای آیپد است. این کیبورد سال آینده میلادی روانه بازار می‌شود.

بنابر گزارش «مارک گرمن» از نشریه بلومبرگ، برخی از شرکت‌های فعال در زنجیره تأمین اپل خبر داده‌اند که این شرکت قصد دارد نسخه بازطراحی شده و جدید مجیک کیبورد خود را در سال ۲۰۲۵ و احتمالا هم‌زمان با رونمایی از آیفون سری ۱۷ روانه بازار کند. این کیبورد جدید ظاهراً با تمرکز روی مقرون‌به‌صرفه‌بودن ساخته می‌شود و برای آیپدهای معمولی و نسخه ایر قابل‌استفاده خواهد بود.

مجیک کیبورد جدید آیپد ظاهراً سال آینده از راه می‌رسد

اپل پیش‌ازاین کیبوردی ۳۵۰ دلاری را برای آیپدهای پرو و ایر روانه بازار کرده بود. اما گفته می‌شود کیبورد جدید که قرار است در میانه‌های ۲۰۲۵ رونمایی شود، روی نسخه‌های ارزان‌قیمت و معمولی آیپد نیز کار خواهد کرد.

با توجه به اینکه کیبورد جدید قرار است محصولی مقرون‌به‌صرفه باشد؛ احتمالاً برخی ویژگی‌های پریمیوم کیبورد ۳۵۰ دلاری آیپد پرو مانند ترک‌پد بزرگ‌تر از آن حذف خواهد شد، اما انتظار می‌رود برخی قابلیت‌ها مانند کلیدهای فانکشن همچنان در دسترس باشند. در چند ماه آینده قطعاً جزئیات بیشتری از مجیک کیبورد جدید منتشر خواهد شد.

نسخه معمولی آیپد هم‌اکنون در اندازه ۱۰.۹ اینچی با پشتیبانی از مجیک کیبورد فولیو قابل خریداری است. همچنین سری آیپد ایر اپل نیز در اندازه‌های ۱۱ و ۱۳ اینچی و با پشتیبانی از مجیک کیبورد روانه بازار شده است. عرضه یک کیبورد ارزان قیمت برای این محصولات به کاربران کمک خواهد کرد که با هزینه‌ای به‌مراتب کمتر بتوانند از آیپدهای خود در نقش لپ‌تاپ استفاده کنند.

هنوز جزئیاتی از قیمت نهایی این محصول به بیرون درز نکرده است. درحال‌حاضر قیمت مجیک کیبورد فولیو برای آیپد نسل ۱۰ در سایت اپل از ۲۴۹ دلار آغاز می‌شود و قیمت مجیک کیبورد برای آیپد ایر نیز ۲۹۹ دلار است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره